Перейти до головного контенту
Перейти до головного навігаційного меню
Перейти до нижнього колонтитула сайта
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
Поточний номер
Архів
Про нас
Галузь та проблематика
Подання
Редакційний штат
Про журнал
Редакційна політика
Політика відкритого доступу
Процес рецензування
Положення про авторські права
Етичний кодекс
Політика журналу щодо плагіату
Політика оплати
Міжнародна індексація журналу
Контакти
Статистика
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Домашня сторінка
/
Архів
/
№ 35 (2019): Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
№ 35 (2019): Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
DOI:
https://doi.org/10.26565/2073-4379-2019-35
Опубліковано:
2019-12-23
Весь випуск
PDF
Статті
Від педагогічного контролю, корекції та оцінки до самоконтролю, самокорегування та самооцінювання
Т. Алексєєнко, О. Фадєєва
13-23
PDF
Особистість викладача мовної підготовки як основа професійної компетенції
О. Бєлікова, Н. Бессонова, О. Греул, С. Дитюк
24-36
PDF
Табуйована лексика в системі навчання рмі студентів-філологів: лінгвокультурологічний аспект
О. Гребенщикова
37-47
PDF
Проблеми визначення комунікативних потреб для формування українськомовної компетенції іноземних студентів закладів вищої освіти України
І. Дроздова
48-58
PDF
Оцінка чи оцінювання як результат визначення рівня якості знань студентів
I. Zvarych
59-69
PDF (English)
Формування концептів у навчанні студентів із кліповим мисленням
В. Косьміна
70-79
PDF
Особливості адаптації освітніх мігрантів у білінгвальному оточенні
Т. Креч, І. Мілєва
80-92
PDF
Анкетування як метод знаходження нового знання у процесі дипломного дослідження філологів
А. Статівка
93-104
PDF
Методика аналізу текстово-дискурсивних категорій іноземними магістрантами-філологами
В. Стативка
105-121
PDF (Русский)
Лінгвокультурологічні основи соціалізації іноземних здобувачів вищої освіти в університетському освітньому просторі
N. Ushakova, S. Domnich, I. Kushnir, O. Trostynska
122-140
PDF (English)
Педагогічна граматика як фреймове поняття для досліджень у галузі методики навчання іноземних мов. Частина 7. Засвоєння синтаксису рідної мови: концептуальна складність
L. Chernovaty
141-151
PDF (English)
Психологічні передумови звернення до художнього тексту в навчанні української мови як іноземної
Г. Швець
152-162
PDF
Формування мовленнєвої компетентності студентів-медиків на заняттях з «української мови (за професійним спрямуванням)»
Г. Юрчак
163-174
PDF
Лінгвокраїнознавчий словник як засіб формування соціокультурної компетенції
А. Ященко, Т. Клочко
175-189
PDF
ISSN
2073-4379
(Print)
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Інструкція з користування
Open Journal Systems