Перейти до головного контенту
Перейти до головного навігаційного меню
Перейти до нижнього колонтитула сайта
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
Поточний номер
Архів
Про нас
Галузь та проблематика
Подання
Редакційний штат
Про журнал
Редакційна політика
Політика відкритого доступу
Процес рецензування
Положення про авторські права
Етичний кодекс
Політика журналу щодо плагіату
Політика оплати
Міжнародна індексація журналу
Контакти
Статистика
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Домашня сторінка
/
Архів
/
№ 34 (2019): Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
№ 34 (2019): Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
DOI:
https://doi.org/10.26565/2073-4379-2019-34
Опубліковано:
2019-05-30
Весь випуск
PDF
Статті
Використання ігрового методу у викладанні китайської мови: тематичне дослідження Інституту Конфуція у Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна
Wang Erxi
15-29
PDF (English)
Упровадження мультимедійних технологій у навчальний процес: проблеми і перспективи
Л. Васецька, О. Соловйова
30-40
PDF
Класифікаційний опис апарату та системи вправ у навчанні студентів-іноземців мови спеціальності (рівні А2 – В1, В1+)
Л. Дубинина, Т. Манивская
41-55
PDF (Русский)
Аспекти використання мови-посередника у викладанні української мови як іноземної
Л. Задорожня
56-65
PDF
Формування професійно орієнтованої комунікативної компетенції іноземних студентів економічного профілю засобами дистанційних технологій
О. Копилова
66-78
PDF
Професійна лінгвокомунікативна компетентність викладача в контексті міжкультурної комунікації
Л. Куплевацька
79-92
PDF
Сучасна лінгводидактика української мови як іноземної: досягнення, проблеми, перспективи
І. Кушнір
93-107
PDF
Комунікативний тренінг як засіб формування готовності мовної особистості до мовленнєвої взаємодії
Т. Лагута, О. Вержанська
108-120
PDF
Щодо питання конструювання програм з англійської мови за професійним спрямуванням для безперервної іншомовної освіти
L. Movchan
121-137
PDF (English)
Принципи використання комп’ютерної гри у навчанні ділової англійської мови студентів економічних спеціальностей у закладах вищої освіти україни
О. Огурцова
138-148
PDF
Підручник англійської мови для суднових інженерів: потреби та вимоги
I. Rybalka, A. Temerbek, O. Tyschenko
149-159
PDF (English)
Використання лінгвокультурологічної дилогії в. даля в процесі навчання студентів-іноземців російської мови на початковому етапі
Е. Салахатдінова, Н. Юган
160-173
PDF
Текст у системі розвитку рідної та іноземної мовленнєвої діяльності: взаємозв’язок лінгвістичної бази навчання в школі та ЗВО
В. Стативка, Ли Фаюань, Хэ Цзинь
174-194
PDF (Русский)
Використання мови викладання на початковому етапі навчання китайської мови: тематичне дослідження Інституту Конфуція у Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна
Xiao Chenyang
195-204
PDF
Особливості мовного навчання іноземців на третьому рівні вищої освіти
О. Тростинська
205-2018
PDF
Концепція мовної підготовки іноземних здобувачів вищої медичної освіти (модель 1 – англомовна форма навчання)
Н. Ушакова, Т. Алексєєнко
219-235
PDF
До питання презентації науково-дослідної роботи іноземними студентами (частина 2 – відповіді на запитання)
О. Фадєєва
236-245
PDF
Pedagogical grammar as the framework of tefl research. part 6. native language syntax acquisition: yes-no- and wh-questions
L. Chernovaty
246-257
PDF (English)
Дискусійний потенціал жанру есе в навчанні української мови як іноземної
Г. Швець
258-272
PDF
Групова робота як засіб організації та мотивації студентів
V. Shcherbina
273-284
PDF (English)
ISSN
2073-4379
(Print)
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Інструкція з користування
Open Journal Systems