Перейти до головного контенту
Перейти до головного навігаційного меню
Перейти до нижнього колонтитула сайта
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
Поточний номер
Архів
Про нас
Галузь та проблематика
Подання
Редакційний штат
Про журнал
Редакційна політика
Політика відкритого доступу
Процес рецензування
Положення про авторські права
Етичний кодекс
Політика журналу щодо плагіату
Політика оплати
Міжнародна індексація журналу
Контакти
Статистика
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Домашня сторінка
/
Архів
/
№ 36 (2020): Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
№ 36 (2020): Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
DOI:
https://doi.org/10.26565/2073-4379-2020-36
Опубліковано:
2020-05-04
Весь випуск
PDF
Статті
Короткий огляд інновацій у системі освіти і навчання мов суднових інженерів
I. Berestovyi, I. Rybalka, A. Temerbek
13-22
PDF (English)
Iнсайтне навчання як форма розвитку дослiдницької здатності студентів
С. Волков
23-34
PDF (Русский)
Мовні табу та способи їх подолання: практика роботи в іншомовній аудиторії
О. Гребенщикова
35-44
PDF
Формування мовних і мовленнєвих умінь і навичок ведення діалогу-розпитування «лікар − хворий» на заняттях з української мови як іноземної
О. Гриценко
45-55
PDF
Використання лінгвокраїнознавчого матеріалу на заняттях з українського фольклору
L. Zadorozhnya
56-67
PDF (English)
Модель національно орієнтованого навчання української і російської мов як іноземних у сучасній лінгводидактичній парадигмі
Н. Зайченко, Г. Гавриленко, М. Шевченко
68-82
PDF
Використання теорії жанру при роботі над професійними медичними дискурсами
I. Kozka, S. Krasnikova
83-98
PDF (English)
Формування м’яких навичок у студентів закладів вищої освіти в контексті навчання іноземних мов
Г. Корнюш
99-110
PDF
Лінгвокомунікативна компетентність викладача-мовника: етноспецифіка функціонування антропонімів у навчально-педагогічному дискурсі університетського освітнього простору
Л. Куплевацька, Т. Манівська
111-130
PDF
Комунікативний акт як основна одиниця навчання української мови як іноземної
І. Кушнір
131-148
PDF
Методологія навчання української мови як іноземної в медичних закладах вищої освіти
М. Цуркан
149-163
PDF
Педагогічна граматика як фреймове поняття для досліджень у галузі методики навчання іноземних мов. Частина 8. Засвоєння синтаксису іноземної мови: спеціальні запитання
L. Chernovaty
164-174
PDF (English)
Інсценування як засіб розвитку комунікативних навичок
V. Shcherbina
175-185
PDF (English)
ISSN
2073-4379
(Print)
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Інструкція з користування
Open Journal Systems