Перейти до головного контенту
Перейти до головного навігаційного меню
Перейти до нижнього колонтитула сайта
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
Поточний номер
Архів
Про нас
Галузь та проблематика
Подання
Редакційний штат
Про журнал
Редакційна політика
Політика відкритого доступу
Процес рецензування
Положення про авторські права
Етичний кодекс
Політика журналу щодо плагіату
Політика оплати
Міжнародна індексація журналу
Контакти
Статистика
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Домашня сторінка
/
Архів
/
№ 32 (2018): Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
№ 32 (2018): Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
Опубліковано:
2018-10-23
Весь випуск
Випуск 32
Статті
Зміст професійної компетенції викладача мовної підготовки іноземних громадян
О. Бєлікова, Н. Бессонова, О. Греул, С. Дитюк, О. Тесаловська
7-15
pdf (Русский)
Текст як основна одиниця навчання мови іноземних студентів
Т. Демкова
16-24
pdf (Русский)
Лінгвістичний і лінгводидактичний аспекти навчальної лексикографії
В. Дубичинский
25-35
pdf (Русский)
Вербономінанти як компоненти лексики офіційно-ділового стилю сучасної української мови: лінгводидактичний аспект
Н. Карпенко
36-46
pdf (Русский)
Підходи та принципи формування компетентностей міжкультурної комунікації студентів-іноземців у процесі навчання української мови
С. Костюк
46-59
pdf (Русский)
Іміджеві компетентності викладача як засіб досягнення успішності міжкультурної комунікації при навчанні російської та української мов іноземних студентів
Л. Куплевацька, Т. Манівська
60-71
pdf (Русский)
Використання іноваційних мобильних пристроїв на занятті з іноземної мови у закладах вищої освіти
В. Місеньова, Т. Спільник
72-81
pdf (Русский)
«Українська мова» для китайських магістрантів спеціальності «Російська мова і література»: концепція експериментального підручника
А. Стативка, В. Стативка, Т. Мовчан
81-100
pdf (Русский)
Граматичний аспект у навчанні української мови як іноземної
О. Тростинська, О. Копилова
101-111
pdf (Русский)
Особистісний складник лінгвосоціокультурної компетентності китайських студентів-русистів
Чень Чунься
111-126
pdf (Русский)
Педагогічна граматика як фреймове поняття для досліджень у галузі методики навчання іноземних мов. Частина 4. Засвоєння іноземної мови: стратегії, процедури і процеси
L. Chernovaty
126-135
pdf (Русский)
Система завдань до навчального наукового тексту для іноземних студентів-гуманітаріїв на початковому етапі вивчення української мови
Г. Швець
135-146
pdf (Русский)
Некоторые вопросы обучения творческой речевой деятельности на иностранном языке студентов языкового вуза
Фарида Шахлар гызы Шукюрова
147-156
pdf (Русский)
Складання усних історій як засіб навчання студентів комунікативних умінь
V. Shcherbina
157-164
PDF (English)
ISSN
2073-4379
(Print)
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Інструкція з користування
Open Journal Systems