№ 23 (2021): Когніція, комунікація, дискурс

DOI: https://doi.org/10.26565/2218-2926-2021-23

Міжнародний електронний збірник наукових праць

http://sites.google.com/site/cognitiondiscourse/

Започаткований у 2010 р.

Цей номер журналу пропонує результати міждисциплінарних досліджень дискурсу реклами та брендингу, художньої літератури, парламентських дебатів та фільмів із особливим акцентом на їх когнітивному, прагматичному, функціональному та соціокультурному аналізі. Він об’єднує лінгвістів з різних регіонів України та Болгарії, які пропонують інноваційні когнітивні підходи до можливих світів літературного персонажа та до мультимодальних словесних, візуальних та словесно-візуальних каламбурів у перекладі; обговорюють нову реальність сторітелінгу в рекламі та брендингу у викликаний пандемією період онлайн спілкування та оцифрування контенту; встановлюють когнітивно-прагматичні та соціокультурні властивості неввічливості у парламентському дискурсі болгарською, англійською, польською та українською мовами; та розкривають  функції геральдичних символів в англійській художній літературі.

Для лінгвістів, викладачів, аспірантів і магістрантів.

Опубліковано: 2021-12-31

Весь випуск

Статті