Веб-квест методика як засіб організації самостійної роботи та контролю навчальних досягнень студентів з української мови як іноземної

  • І. М. Кушнір
  • С. І. Гіль
Ключові слова: веб-квест методика, самостійна робота, українська мова як іноземна.

Анотація

У статті звернено увагу на значущість підвищення ефективності організації самостійної роботи студентів під час навчання української мови як іноземної. Авторами виокремлено різновиди самостійної роботи, актуальні для експрес-курсу з української мови для іноземних студентів-філологів. Розглядаються можливості застосування веб-квест методики для ефективної організації самостійної роботи означеного контингенту студентів та контролю їхніх навчальних досягнень, наведено приклад реалізації цієї методики через соцмережі або платформи дистанційного навчання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Багузина Е.И. Веб-квест технология как дидактическое средство формирования иноязычной коммуникативной компетентности [Электронный ресурс] : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / Е.И. Багузина. – М., 2011. – 238 с. – Режим доступа : http://www.dissercat.com/content/veb-kvest-tekhnologiya-kak-didakticheskoe-sredstvo-formirovaniya-inoyazychnoi-kommunikativno

Гарбовська Л.Г. Авторський посібник «Веб-квест на уроках української мови та літератури як засіб активізації навчальної діяльності учнів» [Електронний ресурс] / [Л.Г. Гарбовська, І.Л. Рожок, Н.В. Сукач, С.С. Степаницька]. – 2015. – Режим доступу : http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/45861/

Кожушко І.А. Інноваційні підходи та методи викладання експрес-курсу української мови як іноземної / І.А. Кожушко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки : зб. наук. пр. – Вип. 27. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна. – 2015. – С. 42–51.

Костенко О.В. Самостійна робота студентів в умовах особистісно-орієнтованого навчання та її інформаційно-методичне забезпечення при вивченні іноземної мови / О.В. Костенко // Вісник Запоріз. нац. ун-ту (Сер. Пед. науки). – 2014. – № 2(23). – С. 52–61.

Котова А.В. Основні види самостійної роботи студентів немовних факультетів / А.В. Котова, Н.М. Савченко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки: зб. наук. пр. – Вип. 27. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна. – 2015. – С. 51–58.

Сысоев П.В. Развитие информационной компетенции специалистов в области обучения иностранному языку [Электронный ресурс] / П.В. Сысоев, М.Н. Евстигнеев. – Режим доступа : http://www.lib.tsu.ru/mminfo/000349304/04/image/04-096.pdf

Толмачева Е.В. Инновационное обучение РКИ (сфера «строительный менеджмент») на основе информационно-коммуникативной веб-квест технологии : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 [Электронный ресурс] / Е.В. Толмачева. – М., 2015. – 321 с. – Режим доступа : http://search.rsl.ru/ru/record/01005569332
Опубліковано
2017-03-31
Як цитувати
Кушнір, І. М., & Гіль, С. І. (2017). Веб-квест методика як засіб організації самостійної роботи та контролю навчальних досягнень студентів з української мови як іноземної. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (29), 80-89. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/8105