СТРУКТУРА ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

  • І. М. Кушнір
  • І. В. Петров

Abstract

У  статті  аналізуються  переваги  та  недоліки  дистанційного  навчання,
визначається місце дистанційного курсу з російської мови для  іноземних
сту дентів нефілологічних спеціальностей в системі заочної форми навчання,
а також описується структура цього курсу .

Downloads

Download data is not yet available.

References

1. Анисимов А.М. Работа в системе дистанционного обучения Moodle :
учеб. пос., 2-е изд. испр. и доп. / А.М. Анисиов. – Харьков : ХНАГХ,
2009. – 292 с.

2. Вимоги до структури дистанційного курсу, затверджені рішенням
Координаційної ради з питань електронного (дистанційного) навчання
Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна від
08.10.2013 р. Протокол № 2 [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
http://dist.karazin.ua/moodle/course

3. Гильмутдинов А.Х. Электронное образование на платформе Moodle
[Електронний ресурс] / Гильмутдинов А.Х., Ибрагимов Р.А., Цивиль-
ский И.В. – Режим доступу : http://dist.karazin.ua/moodle/course

4. Про затвердження Положення про дистанційне навчання. Наказ МОН
України, Положення від 25.04.2013 № 466 [Електронний ресурс]. – Режим
доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13

5. Тростинская О.Н. Программа по русскому языку для иностранных
студентов-нефилологов : учеб.-метод. комплекс / О.Н. Тростинская,
Т.Н. Алексеенко, Е.В. Копылова. – Харьков : ХНУ имени В.Н. Каразина,
2009. – 88 с.
Published
2015-05-21
How to Cite
Кушнір, І. М., & Петров, І. В. (2015). СТРУКТУРА ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ. Teaching Languages at Higher Educational Establishments at the Present Stage. Intersubject Relations, (23). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2511