ОПТИМІЗАЦІЯ АМЕРИКАНСЬКОЇ АКАДЕМІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ РОЗДАТКОВОГО МАТЕРІАЛУ ТА ІНТЕРАКТИВНОГО КОНСПЕКТУ

  • О.І. Гридасова
  • Л.М. Рябих

Abstract

Статтю присвячено розгляду роздаткового матеріалу та інтерактивного конспекту як засобів оптимізації американської академічної лекції, проаналізовано особливості типів роздаткового матеріалу та інтерактивного конспекту, встановлено їх основні комунікативні завдання, а також переваги та недоліки використання цих мікрожанрів у навчальному процесі. Розглянуто вплив спільногрупового, спеціальногрупового та індивідуального чинників на використання зазначених мікрожанрів, грунтуючись на частотністі їх використання. Визначено домінантність або периферійність роздаткового матеріалу та інтерактивного конспекту як мікрожанрів американської академічної лекції. 

Downloads

Download data is not yet available.
How to Cite
Гридасова, О., & Рябих, Л. (1). ОПТИМІЗАЦІЯ АМЕРИКАНСЬКОЇ АКАДЕМІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ РОЗДАТКОВОГО МАТЕРІАЛУ ТА ІНТЕРАКТИВНОГО КОНСПЕКТУ. The Journal of V.N. Karazin Kharkiv National University. Series: Foreign Philology. Methods of Foreign Language Teaching, 1125(79), 94-99. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2675