Розвиток на заняттях з російської мови як іноземної механізмів саморегуляції і рефлексії з метою попередження дезадаптаційного синдрому в іноземних студентів

Ключові слова: дезадаптаційний синдром, освітня рефлексія, саморегуляція.

Анотація

У статті розглядаються шляхи розвитку механізмів предметної та особистісної саморегуляції й освітньої рефлексії, що сприяють зниженню психологічного дискомфорту і напруги при входженні іноземних студентів в інокультурне навчальне середовище. Надані рекомендації стосовно подальшої розробки та впровадження в навчальний процес ефективних засобів активізації внутрішніх резервів студентів, підвищення рівня соціабільності, стресостійкості та впевненості в собі.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Горпенко Г.О. Ділові ігри, рольові ігри, психодрама у викладанні іноземних мов: компаративний аналіз / Г.О. Горпенко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. праць. – Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2008. – Вип. 24. – С. 32–40.

Ждан В.М. Особливості соціально-біологічної та психологічної дезадаптації іноземних студентів до умов навчання у Полтавському регіоні / [Ждан В.М., Скрипніков А.М., Денеко В.В. та ін.] // Світ медицини та біології. – Полтава : Медичні та біологічні науки, 2013. – № 2 (37). – С. 68–69.

Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку / И.А. Зимняя. – М. : Рус. яз., 1989. – 221 с.

Назиров З.Ф. Про створення лінгвосоціокультурного центру для іноземних громадян / [З.Ф. Назиров, Н.І. Ушакова, О.М. Тростинська, О.В. Копилова] // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. праць. – Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2008. – Вип. 12. – С. 176–186.

Капитонова Т.И. Методы и технологии обучения русскому языку
как иностранному / Капитонова Т.И., Московкин Л.В., Щукин А.Н. – М. : Рус.яз.,
2009. – 309 с.

Привалова И.В. Разнообразие подходов при развитии теоретических основ межкультурного общения / И.В. Привалова // Вестник Моск. ун-та. – М. : МГУ, 2004. – № 3. – С. 85–87.

Скрипніков А.М. Особливості психологічної адаптації іноземних студентів медичних закладів України / [Скрипніков А.М., Герасименко Л.О., Ісаков Р.І., Небесний Г.Л.] // Світ медицини та біології. – Полтава : Медичні та біологічні науки, 2013. – №2 (37). – С. 159–161.

Шульга І.М. Методика адаптивно-коригувального тренінгу з російської мови для іноземних студентів немовних спеціальностей : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук / І.М. Шульга – Херсон : Херсон. держ. ун-т, 2014. – 20 с.
Опубліковано
2016-04-15
Як цитувати
Фадєєва, О. Ю., & Косьміна, В. Ю. (2016). Розвиток на заняттях з російської мови як іноземної механізмів саморегуляції і рефлексії з метою попередження дезадаптаційного синдрому в іноземних студентів. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (27), 127–135. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/5468