ДО ПИТАННЯ ПРО ЗМІСТ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

  • Н.В. Сорокіна

Abstract

 У статті розглядаються теоретичні засади конструювання змісту мультимедійних навчальних презентацій. Подається система вправ і завдань у змісті презентацій, які використовуються з метою формування професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів. 

Downloads

Download data is not yet available.
How to Cite
Сорокіна, Н. (1). ДО ПИТАННЯ ПРО ЗМІСТ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. The Journal of V.N. Karazin Kharkiv National University. Series: Foreign Philology. Methods of Foreign Language Teaching, 1125(79), 127-132. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2672