КОРЕКЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНИХ ФОБІЙ У СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

  • В.Г. Касьянова

Abstract

У  статті проаналізовано необхідність корекції соціальних фобій у студентів-економістів на заняттях
з англійської мови професійного спрямування, що пов’язані з відсутністю мотивації через складні умови
на ринку праці в країні та тривожними очікуваннями своєї майбутньої професійної реалізації.

Downloads

Download data is not yet available.
How to Cite
Касьянова, В. (1). КОРЕКЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНИХ ФОБІЙ У СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. The Journal of V.N. Karazin Kharkiv National University. Series: Foreign Philology. Methods of Foreign Language Teaching, 1125(79), 100-104. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2663