ПОБУДОВА ВСТУПНОГО (ПІДГОТОВЧОГО) КУРСУ В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДОРОСЛИХ, ЯКІ ВИВЧАЮТЬ ЇЇ ПОЗА МЕЖАМИ МОВНИХ ПРОГРАМ У ВНЗ

  • О.Б. Тарнопольський
  • М.М. Гайдар

Abstract

Стаття розглядає багаторічний досвід побудови та використання вступного (підготовчого) курсу навчання англійської мови дорослих, які або тільки починають вивчати цю мову (beginners), або вивчали її давно, не оволоділи нею тоді і з того часу втратили навіть ті мінімальні навички та вміння, які у них були сформовані (false beginners). Курс призначений для початкового етапу навчання англійської мови усіх бажаючих вивчати її поза межами стандартних програм викладання іноземних мов у вишах – наприклад, на різних видах комерційних мовних курсів. Розроблений вступний (підготовчий) курс зорієнтований в першу чергу на розвиток навичок англомовної вимови і на засвоєння тими, хто навчаються, певного набору базових комунікативних формул, кліше та виразів. Він структурований на основі комунікативно-аналітичного підходу, при цьому комунікативність реалізується через використання лексичного підходу М. Льюіса. Курс, який включає 16 двогодинних занять, передує початковому курсу усного повсякденного спілкування англійською мовою

Downloads

Download data is not yet available.
How to Cite
Тарнопольський, О., & Гайдар, М. (1). ПОБУДОВА ВСТУПНОГО (ПІДГОТОВЧОГО) КУРСУ В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДОРОСЛИХ, ЯКІ ВИВЧАЮТЬ ЇЇ ПОЗА МЕЖАМИ МОВНИХ ПРОГРАМ У ВНЗ. The Journal of V.N. Karazin Kharkiv National University. Series: Foreign Philology. Methods of Foreign Language Teaching, 1125(79), 81-85. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2655