ПАУЗАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ І ЇЇ ВПЛИВ НА КОГНІТИВНІ МЕХАНІЗМИ СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ В АНГЛОМОВНІЙ ЛЕКЦІЇ
Abstract
Стаття містить результати експериментально-фонетичного дослідження паузальної організації англомовної лекції. У ході експерименту було проведено порівняльний аналіз перцептивних і акустичних параметрів та виявлено оптимальні статистично значущі показники тривалості пауз, які впливають на когнітивні механізми сприйняття інформації. Також був проаналізований коефіцієнт паузації та встановлена локалізація різних типів пауз на структурних стиках.
Downloads
Download data is not yet available.
How to Cite
Полєєва, Ю. (1). ПАУЗАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ І ЇЇ ВПЛИВ НА КОГНІТИВНІ МЕХАНІЗМИ СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ В АНГЛОМОВНІЙ ЛЕКЦІЇ. The Journal of V.N. Karazin Kharkiv National University. Series: Foreign Philology. Methods of Foreign Language Teaching, 1102(77), 138-144. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2575
Section
Linguostylistics and lexicology