Перейти до головного контенту
Перейти до головного навігаційного меню
Перейти до нижнього колонтитула сайта
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації»
Поточний номер
Архів
Оголошення
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Домашня сторінка
/
Архів
/
№ 15 (2019): Серія «Соціальні комунікації»
№ 15 (2019): Серія «Соціальні комунікації»
Опубліковано:
2019-12-30
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЖУРНАЛІСТИКИ
Інфотейнмент і шоуїзація: порівняння функцій, ознак і прийомів
Елеонора Олегівна Бурдіна
4-8
pdf
Комунікаційні чинники та функції цифрової дипломатії
Марія Валеріївна Бутиріна
Комунікація з екологічних тем в українському Facebook на прикладі обговорення виступу Ґрети Тунберґ
Артем Петрович Захарченко, Олена Богданівна Захарченко, Сергій Ростиславович Стуканов
Основні ознаки трансформації агентства Укрінформ із сервісної служби уряду в самостійне медіа
Володимир Костянтинович Фоменко
Комікс-журналістика у Східній Європі: історія й особливості функціонування
Світлана Володимирівна Хлестова
ПРОБЛЕМИ СЕМАНТИКИ, СТРУКТУРИ ТА СТИЛІСТИКИ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ
Художній репортаж в українському медіапросторі
Юлія Миколаївна Блажеєвська
Специфіка програм на споживчу тематику в українському медіапросторі
Олена Григорівна Колачинська
Представлення конституційних цінностей у щотижневику «Дзеркало тижня. Україна» (вересень – листопад 2019 р.): типологічний аспект
Євгенія Сергіївна Литвишко
МЕДІАКУЛЬТУРА І ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ
«Небажаний вміст» на сторінках користувачів Facebook: український сегмент
Лариса Анатоліївна Копилова
Аксіологічний потенціал сучасного медіатексту
Тетяна Василівна Кузнєцова
Проблеми медіабезпеки в сучасному світі: західний досвід і завдання для українського суспільства (на матеріалах моніторінгових комісій)
Наталя Володимирівна Нечаєва
Правда як соціальнокомунікаційна категорія в контексті «народної філософії»
Світлана Іванівна Петренко
Медіакультура та медіаосвіта в галузі прикладних соціально-комунікаційних технологій
Любов Марківна Хавкіна
ПРИКЛАДНІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Репрезентації публічних подій в українській пресі 1989 року
Олена Дмитрівна Зіненко
Живопис та меми: точки перетину культур
Артур Сергійович Рязанов
Формування рекламою споживчих пріоритетів дитячої аудиторії (за матеріалами анкетування)
Людмила Іванівна Теодорська
Медіадискусія довкола Чорнобильської зони як об’єкта «чорного» туризму в Україні
Наталія Сергіївна Чемеріченко
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Стратегічні комунікації та національний контент у сучасній українській інформаційній політиці
Olexander Kurban
ISSN
2078-2551
(Print)
Надіслати подання
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер
Інструкція з користування
Open Journal Systems