ДОСВІД РОБОТИ КАФЕДРИ ПЕДАГОГІКИ ХНУ ЗА 160 РОКІВ ВІД ДНЯ ЗАСНУВАННЯ
Ключові слова:
онто-інвайронментальна педагогіка, гармонізація поведінки особи з довкіллям, доброчинність, єдність традиційних і сучасних педагогічних технологій.
Анотація
В статті розглядається шлях відкриття і розвитку кафедри педагогіки, починаючи від дня її заснування указом царя від 17 листопада 1850 року. Аналізуються окремі етапи становлення кафедри як підрозділу університету та перспективи її розвитку. Визначено основний напрямок науково-педагогічних досліджень, якими є онто-інвайронментальна педагогіка, спрямована на пошук гармонізації особистості з довкіллям і собою.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Бердяев Н.А. Самопознание (Опыт философской автобиографии). – Москва: «Книга», 1991. – 446 с.
2. Вернадский В.И. Биосфера и ноосфера. – М.: Наука, 1989. – 261 с.
3. Гельвеций К.А. Истинный смысл системы природы. – М.: Новая Москва, 1923, – 163 с.
4. Донцов А.В. Формування моральних механізмів поведінки студентської молоді. – Харків: “Шлях”, 1999. – 226 с.
5.Лосев А.Ф. Бытие – имя – космос. – М.: Мысль, 1993. – 958 с.
6. Лосский Н.О. Условия абсолютного добра: основы этики: Характер русского народа. – М.: Политиздат, 1991. – с. 180-196.
7. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: ХНУ. 2009. – 270 с.
8. Нечепоренко Л.С., Куліш С.М. Педагогічна освіта в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна. До 160-річчя кафедри педагогіки. Монографія. – Харків : Видавничий центр ХНУ , 2010. – 200 с.
9. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента / Монографія. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010. – 180 с.
2. Вернадский В.И. Биосфера и ноосфера. – М.: Наука, 1989. – 261 с.
3. Гельвеций К.А. Истинный смысл системы природы. – М.: Новая Москва, 1923, – 163 с.
4. Донцов А.В. Формування моральних механізмів поведінки студентської молоді. – Харків: “Шлях”, 1999. – 226 с.
5.Лосев А.Ф. Бытие – имя – космос. – М.: Мысль, 1993. – 958 с.
6. Лосский Н.О. Условия абсолютного добра: основы этики: Характер русского народа. – М.: Политиздат, 1991. – с. 180-196.
7. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: ХНУ. 2009. – 270 с.
8. Нечепоренко Л.С., Куліш С.М. Педагогічна освіта в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна. До 160-річчя кафедри педагогіки. Монографія. – Харків : Видавничий центр ХНУ , 2010. – 200 с.
9. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента / Монографія. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010. – 180 с.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Нечепоренко, Л. С. (2015). ДОСВІД РОБОТИ КАФЕДРИ ПЕДАГОГІКИ ХНУ ЗА 160 РОКІВ ВІД ДНЯ ЗАСНУВАННЯ. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 7-15. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3608
Розділ
Статті