• Наукові записки кафедри педагогіки
    № 38 (2015)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально- духовного розвитку особистості, зміцнення
    здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гар-
    монії студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.
    Для науковців, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, студентів, вчителів.

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    № 37 (2014)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення
    здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.
    Для науковців, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, студентів, вчителів.

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    № 36 (2014)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення
    здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    № 35 (2014)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії  студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.

  • Наукові записки кафедри педагогіки, 2014, Вип. 34
    № 34 (2014)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    № 33 (2013)

    До збірника включено статті , які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на
    культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    № 32 (2013)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії  і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії  студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    № 31 (2013)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії  і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії  студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    № 30 (2012)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії  і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії  студентів, учнів, на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.



  • Наукові записки кафедри педагогіки
    № 29 (2012)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії  і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії  студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    Том 1 № 28 (2012)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії  і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії  студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    Том 2 № 28 (2012)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії  і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії  студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    № 27 (2011)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії  і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії  студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності. 

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    № 26 (2011)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії  і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії  студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності. 

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    № 25 (2011)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії  і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії  студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.

  • Наукові записки кафедри педагогіки
    № 24 (2010)

    До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на
    культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармоніїстудентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності