ПЕДАГОГІКА ОСОБИСТОСТІ
Abstract
У статті розкривається сутність педагогіки особистості як перспективного напрямку розвитку гуманітарного знання. Особистість є основним компонентом педагогічного процесу, який спрямовується на забезпечення злагоди в суспільстві, гармонізації поведінки індивідуальності з довкіллям і з собою.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Епископ Александр (Семенов-Тян-Шанский). Православный катихизис. – К.: Типография Киево-Печерской Лавры, 2008. – 150 с.
2. Зміст і сутність педагогічної діяльності: Навч. Посібник / О.Г. Романовський, О.С. Пономарьов, С.М. Пазиніч та ін. – Харків: НТУ «ХПІ», 2007. – 228 с.
3. Личностно-ориентированое обучение: Хрестоматия: Для студентов гуманитарных факультетов высших учебных заведений / Сост. Е.О. Иванова, И.М. Осмоловская. – М.: СГУ, 2005 – 263 с.
4. Нечепоренко Л.С. Ідеологія онто-інвайронментального виховання вчителя. Педагогіка та психологія: Збірник наукових праць / За заг . Редакцією акад. І. Ф. Прокопенка, чл.-кор. В.І. Лозової. – Харків: ОВС, 2002. – Вип. 22 – с. 112-119
5. Нечепоренко Л.С. Онтопедагогіка та інвайронментальна педагогіка: Навч. Посібник. Харків: Основа, 2001. – 238 с.
6. Святитель Лука (Войно-Ясенецкий), архиепископ Крымский. Дух, душа, тело. М., «ДАРЪ», 2005. – 320 с.
7. Станиславский К.С. Моя жизнь в искусстве. М.: Искусство, 1980. – 430 с.
8. Сухомлинский В.А. Как воспитать настоящего человека. Педагогическое наследие / Сост. О.В. Сухомлинская. – М.: Педагогика, 1990. – 228 с.
9. Сытин Г.Н. Животворящая сила – СПб: ООО «Лейла», 2000. – 352 с. 10. Ю.Д. Трактат о человеческой природе. Книга первая. О познании. / Пер. с англ. С.И. Церетели. Вступ. Статья М.А. Абрамова, примечания И.С. Нарского. (История философии в памятниках). – М.: «Канон», 1995. – 400 с.
2. Зміст і сутність педагогічної діяльності: Навч. Посібник / О.Г. Романовський, О.С. Пономарьов, С.М. Пазиніч та ін. – Харків: НТУ «ХПІ», 2007. – 228 с.
3. Личностно-ориентированое обучение: Хрестоматия: Для студентов гуманитарных факультетов высших учебных заведений / Сост. Е.О. Иванова, И.М. Осмоловская. – М.: СГУ, 2005 – 263 с.
4. Нечепоренко Л.С. Ідеологія онто-інвайронментального виховання вчителя. Педагогіка та психологія: Збірник наукових праць / За заг . Редакцією акад. І. Ф. Прокопенка, чл.-кор. В.І. Лозової. – Харків: ОВС, 2002. – Вип. 22 – с. 112-119
5. Нечепоренко Л.С. Онтопедагогіка та інвайронментальна педагогіка: Навч. Посібник. Харків: Основа, 2001. – 238 с.
6. Святитель Лука (Войно-Ясенецкий), архиепископ Крымский. Дух, душа, тело. М., «ДАРЪ», 2005. – 320 с.
7. Станиславский К.С. Моя жизнь в искусстве. М.: Искусство, 1980. – 430 с.
8. Сухомлинский В.А. Как воспитать настоящего человека. Педагогическое наследие / Сост. О.В. Сухомлинская. – М.: Педагогика, 1990. – 228 с.
9. Сытин Г.Н. Животворящая сила – СПб: ООО «Лейла», 2000. – 352 с. 10. Ю.Д. Трактат о человеческой природе. Книга первая. О познании. / Пер. с англ. С.И. Церетели. Вступ. Статья М.А. Абрамова, примечания И.С. Нарского. (История философии в памятниках). – М.: «Канон», 1995. – 400 с.
Published
2015-07-08
Cited
How to Cite
Нечепоренко, Л. С. (2015). ПЕДАГОГІКА ОСОБИСТОСТІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (29), 102-109. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3452
Section
Статті