НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ

  • Лідія Сергіївна Нечепоренко
Ключові слова: тема дослідження, вибір методики, постановка мети, дослідні завдання.

Анотація

В статті розгортається аналіз теми щодо науково-педагогічної діяльності студентів університету з метою розвитку креативного підходу до майбутньої професійної діяльності. Увага зосереджується навколо визначеної теми, мети, завдань і вибору методики дослідження.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Лідія Сергіївна Нечепоренко

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, лауреат міжнародної премії з педагогіки.

Посилання

1. Ключевский В.О. Русская история. Полный курс лекций. Послесловие, комментарии А.Ф. Смирнова. – М.: ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2004. – 15-62 с.
2. Добролюбов Н.А. Вопросы заданные жизнью. – М.: Советская Россия, 1986. – 350 с.
3. Донцов А.В. Методологія та методика соціально-педагогічних досліджень. Методичні рекомендації і програма курсу. – Харків, 2001. – 32 с.
4. Нечепоренко Л.С. Онтопедагогіка та інвайронментальна педагогіка. – Х.: “Основа”, 2001, - 238 с.
5. Нечепоренко Л.С. Вивчення народної творчості українців як чинник формування інтерсоціальних мотивів поведінки. Международная научно-практическая конференция «Роль искусства и гуманитарных наук в развитии международного сотрудничества и евроинтеграции». Харьков: ХНУ, 2009. – 11-19 с.
6. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента. Харків: ХНУ, 2011. – 180 с.
7. Нечепоренко Л.С., Куліш С.М. Педагогічна освіта в Харківському національному університеті ім. В.Н. Каразіна (До 160-річчя кафедри педагогіки). Харків: ХНУ, 2010. – 211 с.
8. Бойко А.М. Інтегрований курс теорії та історії педагогіки: Індивідуальні тьюторські завдання для студентів ІІ-V курсів: Навчальний посібник. – Полтава, 2007. – 359 с.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Нечепоренко, Л. (2015). НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 7-13. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3581