Послідовність уведення звуків у процесі навчання майбутніх учителів англійської мови після німецької

  • О. Чухно
Ключові слова: друга іноземна мова, звуки, майбутні вчителі, перша іноземна мова, релевантні ознаки фонем

Анотація

У статті визначено послідовність уведення звуків в умовах навчання майбутніх учителів англійської мови як другої іноземної після німецької. Представлено класифікацію приголосних і класифікацію монофтонгів англійської мови в порівнянні з німецькою та рідною мовою студентів, що засновані на релевантних ознаках фонем. У кожній класифікації вирізнено чотири групи звуків, які розташовані за принципом наростання труднощів під час їх засвоєння. Запропоновано порядок ознайомлення студентів з англійськими дифтонгами, встановлений на основі їх співставлення з відповідними голосними першої іноземної мови.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Бурая Е.А. Фонетика современного английского языка. Теоретический курс : учебник для студентов лингв. вузов и фак-тов / Бурая Е.А., Галочкина И.Е., Шевченко Т.И. – 3-е изд., стер. – М. : Издательский центр «Академия», 2009. – 272 с.

Васильев В.А. Обучение английскому произношению в средней школе : пособие для учителей / Вячеслав Александрович Васильев. – М. : Просвещение, 1979. – 144 с.

Гальскова Н.Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика : учеб. пособие для студ. лингв. ун-тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений / Н.Д. Гальскова, Н.И. Гез. – [3-е изд., стер.]. – М. : Издательский центр «Академия», 2006. – 336 с.

Методика навчання іноземних мов і культур : теорія і практика : підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / [Бігич О.Б., Бориско Н.Ф., Борецька Г.Є. та ін.]; за загальн. ред. С.Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.

Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник / [Панова Л.С., Андрійко І.Ф., Тезікова С В. та ін.]. – К. : ВЦ «Академія», 2010. – 328 с.

Методика обучения иностранным языкам в начальной и основной общеобразовательной школе : учеб. пособие для студ. пед. колледжей / [Филатов В.М., Белогрудова В.П., Исаева Т.Е. и др.]; под ред. В.М. Филатова. – Ростов н/Д. : Феникс, 2004. – 416 с.

Методика обучения иностранным языкам в средней школе : учебник / [Гез Н.И., Ляховицкий М.В., Миролюбов А.А. и др.] – М. : Высш. шк., 1982. – 373 с.

Мирзоева Е.Ю. Проблема отбора и организации фонетического материала в рамках коммуникативной теории обучения иноязычному говорению / Е.Ю. Мирзоева // Грамота. – 2007. – № 3 (3). – Ч. ІІ. – С. 124–126.

Перлова В.В. Методика формування у майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованих слухо-вимовних навичок : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Перлова Вікторія Володимирівна. – Х., 2007. – 301 с.

Практическая фонетика английского языка : учебник / [Карневская Е.Б., Раковская Л.Д., Мисуно Е.А., Кузьмицкая З В.]. – [3-е изд.]. – Мн. : Симон, 2004. – 356 с.

Соловова Е.Н. Методика обучения иностранным языкам: базовый курс : пособие для студентов пед. вузов и учителей / Е.Н. Соловова. – М. : ACT : Астрель, 2008. – 238 с.

Теоретическая фонетика английского язика : учебник для студ. высш. учеб. заведений / [Соколова М.А., Гинтовт К.П., Тихонова И.С., Тихонова Р.М.]. – [3-е изд., стер.]. – М. : Гуманит. изд. Центр ВЛАДОС, 2003. – 288 с.

Хромов С.С. Фонетика английского язика : учеб.-практ. пособие / С.С. Хромов. – М. : Университетская книга, 2012. – 56 с.

Чухно О.А. Лінгвістична основа процесу формування фонетичної компетентності майбутніх учителів в англійській мові після німецької / О.А. Чухно // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ. Серія «Філологія, педагогіка, психологія». – 2016. – Вип. 32. – С. 181–190.

Щукин А.Н. Методика обучения речевому общению на иностранном языке : учеб. пособие для препод. и студ. языковых вузов / А.Н. Щукин. – М. : Икар, 2011. – 454 с.

Basics of English Phonetics. Основы фонетики английского языка: учеб. пособие / [Бондаренко Л.П., Завьялова В.Л., Пивоварова М.О., Соболева С.М.]. – М. : Флинта : Наука, 2009. – 152 с.

Underhill A. Sound Foundations. Learning and teaching pronunciation / A. Underhill. – Oxford : Macmillan, 2005. – 210 p.

Vassilyev V.A. English Phonetics. A theoretical course / V.A. Vassilyev. – M. : Higher School Publishing House, 1970. – 323 c.
Опубліковано
2017-11-23
Як цитувати
Чухно, О. (2017). Послідовність уведення звуків у процесі навчання майбутніх учителів англійської мови після німецької. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (30), 166-177. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/9727