НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ ГРАМАТИЧНИХ ЗАСОБІВ ВИРАЖЕННЯ СУБ’ЄКТИВНОЇ МОДАЛЬНОСТІ У НІМЕЦЬКІЙ МОВІ
Анотація
Стаття присвячена методиці навчання майбутніх перекладачів граматичних конструкцій суб’єктивної модальності німецької мови у письмовому перекладі. Розроблено модель навчання категорії модальності як категорії висловлювання та тексту, що дало можливість визначити два етапи: робота з міні-текстом та робота з текстом, яка здійснювалася методом ділової гри
у форматі офіційного листування.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2014-12-27
Як цитувати
Шовкова, Т. (2014). НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ ГРАМАТИЧНИХ ЗАСОБІВ ВИРАЖЕННЯ СУБ’ЄКТИВНОЇ МОДАЛЬНОСТІ У НІМЕЦЬКІЙ МОВІ. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (25), 96-103. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/733