НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ ГРАМАТИЧНИХ ЗАСОБІВ ВИРАЖЕННЯ СУБ’ЄКТИВНОЇ МОДАЛЬНОСТІ У НІМЕЦЬКІЙ МОВІ
Abstract
Стаття присвячена методиці навчання майбутніх перекладачів граматичних конструкцій суб’єктивної модальності німецької мови у письмовому перекладі. Розроблено модель навчання категорії модальності як категорії висловлювання та тексту, що дало можливість визначити два етапи: робота з міні-текстом та робота з текстом, яка здійснювалася методом ділової гри
у форматі офіційного листування.
Downloads
Download data is not yet available.
Published
2014-12-27
How to Cite
Шовкова, Т. (2014). НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ ГРАМАТИЧНИХ ЗАСОБІВ ВИРАЖЕННЯ СУБ’ЄКТИВНОЇ МОДАЛЬНОСТІ У НІМЕЦЬКІЙ МОВІ. Teaching Languages at Higher Educational Establishments at the Present Stage. Intersubject Relations, (25), 96-103. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/733
Section
Статті