ПРО СУЧАСНИЙ СТАН ВИВЧЕННЯ АКСІОЛОГІЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
Анотація
У статті розглядаються підходи до визначення аксіологічного компоненту мовної компетенції іноземних студентів. Ціннісно-орієнтований підхід аналізується як головна методологічна характеристика сучасної методичної парадигми мовної освіти. Описано лексико-семантичний та структурно-граматичний підходи до відбору та систематизації мовного матеріалу.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2014-12-27
Як цитувати
Шалаева, В. (2014). ПРО СУЧАСНИЙ СТАН ВИВЧЕННЯ АКСІОЛОГІЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (25), 89-95. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/732