ПРО СУЧАСНИЙ СТАН ВИВЧЕННЯ АКСІОЛОГІЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

  • В.С. Шалаева

Abstract

У статті розглядаються підходи до визначення аксіологічного компоненту мовної компетенції іноземних студентів. Ціннісно-орієнтований підхід аналізується як головна методологічна характеристика сучасної методичної парадигми мовної освіти. Описано лексико-семантичний та структурно-граматичний підходи до відбору та систематизації мовного матеріалу.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2014-12-27
How to Cite
Шалаева, В. (2014). ПРО СУЧАСНИЙ СТАН ВИВЧЕННЯ АКСІОЛОГІЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ. Teaching Languages at Higher Educational Establishments at the Present Stage. Intersubject Relations, (25), 89-95. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/732