Основні види самостійної роботи студентів немовних факультетів

Ключові слова: англійська мова, самостійна робота, студенти немовних факультетів.

Анотація

У статті проаналізовано основні підходи до визначення самостійної роботи студентів. На основі аналізу педагогічної літератури виділено основні види самостійної роботи студентів (за зразком, конструктивно-варіативні, евристичні та дослідницькі) та розкрито сутність і зміст кожного з них. Проілюстровано організацію різних видів самостійної роботи студентів немовних факультетів викладачами кафедри англійської мови ХНУ імені
В.Н. Каразіна (виконання різних видів вправ, опрацювання усної теми «Університет» зі студентами першого курсу, тексту «Harm and Benefits of Radiation» зі студентами фізико-технічного факультету тощо).

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Агибова И.М. Самостоятельная работа студентов в ВУЗе: виды, формы, классификации / И.М. Агибова, Т.А. Куликова // Вестник Ставропол. гос. ун-та. – 2010. – № 72. – С. 221–227.

Брода М.В. Тенденції організації самостійної роботи студентів з англійської мови [Електронний ресурс] / М.В. Брода // Науковий вісник Донбасу. – 2013. – № 4. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2013_4_38.pdf.

Есипов Б.П. Самостоятельная работа учащихся на уроках / Б.П. Есипов. – Москва : Гос. учеб.-пед. изд-во Министерства просвещения РСФСР, 1961. – 239 с.

Король В.М. Самостійна робота студентів університету як складова підготовки майбутнього фахівця / В.М. Король, О.П. Савченко // Організація самостійної роботи студентів – Черкаси : Вид-во ЧДУ, 2003. – С. 9–13.

Костенко О.В. Самостійна робота студентів в умовах особистісно-орієнтованого навчання та її інформаційно-методичне забезпечення при вивченні іноземної мови / О.В. Костенко // Вісник Запоріз. нац. ун-ту (Сер. Педагогічні науки). – 2014. – № 2 (23). – С. 52–61.

Мочалова Н.С. Завдання для самостійної роботи студентів із розвитку навичок усного мовлення / Н.С. Мочалова // Гуманітарний вісник НУК. – Миколаїв : НУК, 2010. – Вип. 3. – С. 64–66.

Рогова О.В. Врахування специфіки змісту навчального матеріалу у процесі організації самостійоної роботи студентів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 „Загальна педагогіка та історія педагогіки” / О.В. Рогова. – Х., 1992. – 20 с.

Скаткин М.Н. Совершенствование процесса обучения / М.Н. Скаткин. – М. : Педагогика, 1971. – 208 с.
Опубліковано
2016-04-15
Як цитувати
Савченко, Н. М., & Котова, А. В. (2016). Основні види самостійної роботи студентів немовних факультетів. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (27), 51–58. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/5457