ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ ВНЗ

  • І. В. Удовенко
  • А. В. Котова

Abstract

У статті висвітлено роль  ігрових ситуацій як засобу організації мовленнєвої
діяльності сту дентів англійською мовою. Проаналізовано основні функції гри
(навчальна,  мотиваційно-збуджувальна,  орієнтувальна,  компенсаторна,
виховна). Встановлено, що  ігри на заняттях з англійської мови можна поділити
на такі категорії: ігри, спрямовані на засвоєння лексичних одиниць; ігри,
спрямовані на  закріплення  граматичного матеріалу;  комунікативні  ігри,
які спрямовані на розвиток монологічного та діалогічного мовлення студентів.

Downloads

Download data is not yet available.

References

1. Данькевич Л.Р. Рольова гра як засіб підвищення якості мовленнєвої
практики [Електронний ресурс] / Л.Р. Данькевич, Н.Ю. Ямнич. –
Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/SOC_Gum/nvnau_ppf/
2010_150/10dlr.pdf

2. Кирилюк В.В. Класифікація навчально-рольових ігор при вивченні
англійської мови та їх педагогічна сутність / В.В. Кирилюк // Педагогічні
науки : зб. наук. пр. – СумДУ, 2009. – № 9. – С. 49–52.

3. Кобзар О.І. Рольова гра як засіб формування навичок наукової дискусії
англійською мовою / О.І. Кобзар, Н.О. Лєшньова // Викладання мов
у вищих навчальних закладах освіти. – 2012. – Вип. 20. – С. 78–83.

4. Мойсеєнко Н.Г. Місце та роль граматики у формуванні комунікативних
навичок студентів економічних вищих навчальних закладів /
Н.Г. Мойсеєнко, Л.В. Сізова // Науковий вісник гуманітарного науково-
го університету . – 2011. – № 3. – С. 90–91.

5. Русанова О.О. Елементи індивідуалізації навчання іноземної мови через
рольові ігри / О.О. Русанова // Вісник Житомир. держ. ун-ту. Серія
Педагогічні науки. – 2009. – Вип. 44. – С. 55–58.

6. Hadfield J. Elementary Vocabulary Games / J. Hadfield. – London : Pearson,
2005. – 128 p.

7. Hadfield J. Elementary Grammar Games / J. Hadfield. – London : Pearson,
2003. – 120 p.
Published
2015-05-21
How to Cite
Удовенко, І. В., & Котова, А. В. (2015). ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ ВНЗ. Teaching Languages at Higher Educational Establishments at the Present Stage. Intersubject Relations, (23). Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2520