ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ ВНЗ
Анотація
У статті висвітлено роль ігрових ситуацій як засобу організації мовленнєвоїдіяльності сту дентів англійською мовою. Проаналізовано основні функції гри
(навчальна, мотиваційно-збуджувальна, орієнтувальна, компенсаторна,
виховна). Встановлено, що ігри на заняттях з англійської мови можна поділити
на такі категорії: ігри, спрямовані на засвоєння лексичних одиниць; ігри,
спрямовані на закріплення граматичного матеріалу; комунікативні ігри,
які спрямовані на розвиток монологічного та діалогічного мовлення студентів.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Данькевич Л.Р. Рольова гра як засіб підвищення якості мовленнєвої
практики [Електронний ресурс] / Л.Р. Данькевич, Н.Ю. Ямнич. –
Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/SOC_Gum/nvnau_ppf/
2010_150/10dlr.pdf
2. Кирилюк В.В. Класифікація навчально-рольових ігор при вивченні
англійської мови та їх педагогічна сутність / В.В. Кирилюк // Педагогічні
науки : зб. наук. пр. – СумДУ, 2009. – № 9. – С. 49–52.
3. Кобзар О.І. Рольова гра як засіб формування навичок наукової дискусії
англійською мовою / О.І. Кобзар, Н.О. Лєшньова // Викладання мов
у вищих навчальних закладах освіти. – 2012. – Вип. 20. – С. 78–83.
4. Мойсеєнко Н.Г. Місце та роль граматики у формуванні комунікативних
навичок студентів економічних вищих навчальних закладів /
Н.Г. Мойсеєнко, Л.В. Сізова // Науковий вісник гуманітарного науково-
го університету . – 2011. – № 3. – С. 90–91.
5. Русанова О.О. Елементи індивідуалізації навчання іноземної мови через
рольові ігри / О.О. Русанова // Вісник Житомир. держ. ун-ту. Серія
Педагогічні науки. – 2009. – Вип. 44. – С. 55–58.
6. Hadfield J. Elementary Vocabulary Games / J. Hadfield. – London : Pearson,
2005. – 128 p.
7. Hadfield J. Elementary Grammar Games / J. Hadfield. – London : Pearson,
2003. – 120 p.
практики [Електронний ресурс] / Л.Р. Данькевич, Н.Ю. Ямнич. –
Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/SOC_Gum/nvnau_ppf/
2010_150/10dlr.pdf
2. Кирилюк В.В. Класифікація навчально-рольових ігор при вивченні
англійської мови та їх педагогічна сутність / В.В. Кирилюк // Педагогічні
науки : зб. наук. пр. – СумДУ, 2009. – № 9. – С. 49–52.
3. Кобзар О.І. Рольова гра як засіб формування навичок наукової дискусії
англійською мовою / О.І. Кобзар, Н.О. Лєшньова // Викладання мов
у вищих навчальних закладах освіти. – 2012. – Вип. 20. – С. 78–83.
4. Мойсеєнко Н.Г. Місце та роль граматики у формуванні комунікативних
навичок студентів економічних вищих навчальних закладів /
Н.Г. Мойсеєнко, Л.В. Сізова // Науковий вісник гуманітарного науково-
го університету . – 2011. – № 3. – С. 90–91.
5. Русанова О.О. Елементи індивідуалізації навчання іноземної мови через
рольові ігри / О.О. Русанова // Вісник Житомир. держ. ун-ту. Серія
Педагогічні науки. – 2009. – Вип. 44. – С. 55–58.
6. Hadfield J. Elementary Vocabulary Games / J. Hadfield. – London : Pearson,
2005. – 128 p.
7. Hadfield J. Elementary Grammar Games / J. Hadfield. – London : Pearson,
2003. – 120 p.
Опубліковано
2015-05-21
Як цитувати
Удовенко, І. В., & Котова, А. В. (2015). ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ ВНЗ. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (23). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2520
Розділ
Статті