РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ РОЗПІЗНАВАННЯ ЗНАКОВИХ СИСТЕМ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ

  • А. Н. Сорока
  • Т. М. Щокіна

Анотація

У статті розглядаються основні психологічні процеси, які є підґрунтям
навчання мови  як  знакової  системи  та  основою  створення  оптимального
алгоритму навчання іноземної мови.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Алфімова Н.А. Психологічні умови формування і засвоєння мови
як знакової системи : дис. … канд. псих.наук : 19.00.01 / Алфімова Наталя
Анатоліївна. – Харків, 2000. – 176 с.

2. Трофимова Л.Г. Психолого-педагогическое воздействие на личность
студента на занятиях по иностранному языку / Л.Г. Трофимова // Фунда-
ментальные исследования. – 2009. – № 3 – С. 118–120.

3. Сорока Н.А. Мотивація людини як основний чинник її діяльності /
Н.А. Сорока // Наукові записки Харків. ун-ту повітряних сил.
Соціальна філософія, психологія. – Харків : ХУПС, 2008. – Вип.1(30). –
С. 199–205.
Опубліковано
2015-05-21
Як цитувати
Сорока, А. Н., & Щокіна, Т. М. (2015). РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ РОЗПІЗНАВАННЯ ЗНАКОВИХ СИСТЕМ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (23). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2519