Складання усних історій як засіб навчання студентів комунікативних умінь

Ключові слова: комунікативна компетенція, мотивація, навчальний метод, складання історій, творчість

Анотація

Стаття присвячена аналізу методики навчання складання усних історій у її поєднанні з іншими методиками навчання англійської мови на різних етапах вивчення іноземної мови. Складання історій розглядається як альтернатива традиційним методам навчання іноземних мов. Доведено, що творчі вправи розповідного характеру, спрямовані на розвиток комунікативної компетенції, можуть мати складну структуру. Більшість завдань на розвиток усного мовлення потребують додаткової підготовки. Показано, що вправи на складання історій часто використовуються для подання, повторення та закріплення нового матеріалу. Подібні методи навчання створюють сприятливе середовище на занятті та підвищують мотивацію студентів. Вправи на складання історій можуть бути складником інших методик, спрямованих на розвиток комунікативних умінь. Творчі вправи допомагають студентам підвищувати рівень знань, полегшують процес спілкування іноземною мовою.

Запропоновано низку вправ, найбільш ефективних у процесі розвитку комунікативної компетенції студентів

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Byrne, D. (1976). Teaching Oral English. London: Longman [in English].

Gersie, A. (1992). Earthtales. London: Green Print [in English].

Heathfield, D. (2014). Storytelling with Our Students. Peaslake: Delta Publishing [in English].

Heathfield, D. (2006). Spontenous Speaking. Peaslake: Delta Publishing [in English].

Klippel, F. (1984). Keep Talking. Cambridge: Cambridge University Press [in English]

Lee, W. (1980). Language Teaching Games and Contests. Oxford: Oxford University Press [in English].

Lynch, M. (1999). It’s Your Choice. London: Edward Arnold [in English].

Maley, A. (2015). Creativity in the English Language Classroom. Peachy, N. (Ed.). London: British Council [in English].

Pinker, S. (1999). How the Mind Works. London: Penguin [in English].

Umstatter, J. (2002). English Brainstormers. San Francisco: A Wiley Imprint [in English].

Wright, A. (2006). Games for Language Learning. Cambridge University Press [in English].

Опубліковано
2019-07-04
Як цитувати
Shcherbina, V. (2019). Складання усних історій як засіб навчання студентів комунікативних умінь. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (32), 157-164. https://doi.org/10.26565/2073-4379-2018-32-14