МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ

  • Л.М. Рубан

Abstract

Стаття розкриває особливості мотивації студентів до вивчення іноземної мови на немовних факультетах вищих навчальних закладів. Підкреслено, що від рівня педагогічної майстерності викладача залежить  формування мотивації до вивчення іноземної мови і зацікавленості студентів. Встановлено: якщо викладач ставить перед собою мету – підготувати спеціалістів, які володіють іноземною мовою на найвищому рівні, то він повинен організувати навчальний процес таким чином, щоб зацікавити студента до вивчення даного предмета. З’ясовано низку причин, які призводять до зниження бажання вчитися, відсутності мотивації до вивчення мови у студентів вищих навчальних закладів.

Ключові слова: вивчення іноземної мови, мотивація, мотиваційні стратегії, педагогічна майстерність.

 

Рубан Л.Н. Мотивация студентов к изучению иностранного языка на неязыковых факультетах. Статья раскрывает особенности мотивации студентов к изучению иностранного языка на неязыковых факультетах высших учебных заведений. Подчеркнуто, что от уровня педагогического мастерства преподавателя зависит формирование мотивации к изучению иностранного языка и заинтересованности студентов. Установлено, что если преподаватель ставит своей целью подготовить специалистов, владеющих иностранным языком на высоком уровне, он должен организовать учебный процесс таким образом, чтобы заинтересовать, мотивировать студента к изучению данного предмета. Выяснено ряд причин, которые приводят к снижению желания учиться, отсутствию мотивации к изучению языка у студентов высших учебных заведений.

Ключевые слова: изучение иностранного языка, мотивация, мотивационные стратегии, педагогическое мастерство.

 

Ruban L.N. Students’ motivation in foreign language learning on non-linguistic faculties.The article highlights the features of students’ motivation in foreign language learning on non-linguistic faculties of higher educational establishments. It is emphasized that students’ motivation in foreign language learning depends on the level of educational skills of teachers. It is revealed that if a teacher has a goal to prepare specialists who speak foreign language at the highest level, he/she must organize the learning process so that students are interested in the study of the subject. The factors that lead to students’ learning failures, lack of students’ motivation to study foreign language in higher educational establishments are studied.

Key words: art of teaching, foreign language learning, motivation, motivation strategies.

Downloads

Download data is not yet available.
How to Cite
Рубан, Л. (1). МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ. The Journal of V.N. Karazin Kharkiv National University. Series: Foreign Philology. Methods of Foreign Language Teaching, 1103(78), 187-190. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2662