Недооцінювання творчого письма в методиці викладання граматики іноземної мови

  • Олена Анатоліївна Бойко Кафедра методики та практики викладання іноземної мови, факультет іноземних мов Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-6010-9222
  • Людмила Олександрівна Байбекова Кафедра методики та практики викладання іноземної мови, факультет іноземних мов Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-0752-2085
Ключові слова: аспект «writing», викладання іноземної мови, граматика іноземної мови, методика викладання, творче письмо

Анотація

Статтю присвячено проблемі недооцінювання аспекту «writing», а саме творчого письма під час викладання граматики іноземних мов.  Метою статті є доведення важливості, доцільності і затребуваності володіння навичками грамотного творчого письма у сучасному світі. У статті представлено дані, отримані в результаті досліджень провідних науковців серед учнів, студентів,  а також серед дорослого, працевлаштованого населення та спеціалістів, що шукають роботу, відносно аналізу методології викладання іноземних мов та впровадження творчого письма у навчально-виховний процес закладів середньої та вищої освіти, а також курсів іноземних мов. В ході дослідження виявлено, що саме під час реалізації творчого письма іноземною мовою студентам, не важливо від рівня володіння мовою, надається можливість висловити власне бачення певного явища, застосовуючи при цьому наявну майстерність володіння граматикою та вокабуляром. Таким чином, креативне письмо створює умови для використання вивченої лексики і є менш керованим видом діяльності з боку викладача, адже у процесі творчого письма студент сам шукає лексичні одиниці і підбирає граматичні форми, релевантні поставленій задачі. Викладачі, які перейшли від традиційної методики до викладання граматики із застосуванням творчого письма відзначають результативність даного процесу і надають певні рекомендації та вказівки, основні з яких схарактеризовані у даній статті. Отже, форма такого виду креативного завдання як творче письмо, сприяє індивідуалізованому підходу до навчання, сприяє підвищенню рівня самооцінки і вмотивованості студентів, їхньої  жаги до публічного вираження власної думки. Наведені у статті висновки переконливо свідчать про необхідність внесення змін до традиційної системи навчання і доведення методики викладання іноземних мов до рівня, який буде відповідати вимогам сучасного життя у період глобалізації та розвитку міжнародних відносин.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2021-05-04
Як цитувати
Бойко, О. А., & Байбекова, Л. О. (2021). Недооцінювання творчого письма в методиці викладання граматики іноземної мови. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, (92), 105-111. https://doi.org/10.26565/2227-8877-2020-92-14