Рівні освіти у Китайській Народній Республіці

  • Наталія Наливайко Харківський національний медичний університет https://orcid.org/0000-0001-7622-0411
  • Олексій Наливайко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-7094-1047
  • Андрій Харченко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0001-6685-1498
  • Оксана Мкртічян Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0003-4962-3631
  • Оксана Жерновникова Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0002-5383-4493
Ключові слова: рівні освіти, КНР, підготовка, здобувачі освіти, педагогіка

Анотація

Стрімкий розвиток економічного потенціалу КНР викликає великий інтерес до вивчення освітньої системи цієї країни. Освіта це основа, будь якого, економічного та соціального зростання і щоб зрозуміти ці процеси потрібно чітко розуміти рівні підготовки здобувачів на всіх етапах освіти. Мета дослідження полягає у аналізі та визначенні рівнів освіти у КНР. Методи дослідження складалися з: теоретичних методів дослідження: аналізу довідкової, нормативно-правової, психолого-педагогічноı ̈ та навчально-методичноı ̈ літератури та узагальнення цих даних відповідно до мети дослідження. У ході дослідження було визначено, що система формальної освіти у КНР включає ряд рівнів таких як шкільний з розподілом на 3 ланки, потім є рівень університетської освіти який ділиться на дві ланки бакалавр та магістр і ще існує рівень аспірантури/докторантури. Окремо потрібно виділити професійні коледжі та спеціалізовані коледжі які направлені на підготовку фахівців у різних сферах народного господарства. Тобто ми бачимо дуже схожу з українською систему рівнів освіти, що значно спрощує сприймання та адаптацію здобувачів які приїздять на навчання до КНР і навпаки. Окремо потрібно сказати про роки навчання у вищій школі, де існують деякі відмінності у ланці магістратури та аспірантури, де на них відводиться до 4 років, що відрізняється від українського варіанту максимум 1.8. роки у магістратурі і 4 і 2 у аспірантурі та докторантурі.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2022-12-29
Цитовано
Як цитувати
Наливайко, Н., Наливайко, О., Харченко, А., Мкртічян, О., & Жерновникова, О. (2022). Рівні освіти у Китайській Народній Республіці. Наукові записки кафедри педагогіки, (51), 47-53. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2022-51-06

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)