- ISSN 2074-8167 (Print)
Архіви
-
Наукові записки кафедри педагогіки
№ 55 (2024)Спеціальність: педагогічні науки.
До збірника наукових праць включено статті з проблем сучасної теорії і практики освіти, навчання та виховання. Авторами наукових праць розміщуються результати науково-дослідницької діяльності в галузі педагогіки співробітництва, нових педагогічних технологій соціалізації та самореалізації особистості. -
Наукові записки кафедри педагогіки
№ 54 (2024)Спеціальність: педагогічні науки.
До збірника наукових праць включено статті з проблем сучасної теорії і практики освіти, навчання та виховання. Авторами наукових праць розміщуються результати науково-дослідницької діяльності в галузі педагогіки співробітництва, нових педагогічних технологій соціалізації та самореалізації особистості.
-
Наукові записки кафедри педагогіки
№ 53 (2023)Журнал відображено у базах даних: Google Scholar та Національна бібліотека імені В. І. Вернадського. До збірника наукових праць увійшли статті з проблем сучасної теорії і практики освіти, навчання та виховання. Авторами наукових праць розміщуються результати науково-дослідницької діяльності в галузі педагогіки співробітництва, нових педагогічних технологій соціалізації та самореалізації особистості. Для науковців, аспірантів, викладачів закладів вищої освіти, студентів, учителів.
-
Наукові записки кафедри педагогіки№ 38 (2015)
До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально- духовного розвитку особистості, зміцнення
здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гар-
монії студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.
Для науковців, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, студентів, вчителів. -
Наукові записки кафедри педагогіки№ 37 (2014)
До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення
здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.
Для науковців, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, студентів, вчителів. -
Наукові записки кафедри педагогіки№ 36 (2014)
До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення
здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності. -
Наукові записки кафедри педагогіки№ 35 (2014)
До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.
-
Наукові записки кафедри педагогіки, 2014, Вип. 34№ 34 (2014)
До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.
-
Наукові записки кафедри педагогіки№ 33 (2013)
До збірника включено статті , які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на
культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності. -
Наукові записки кафедри педагогіки№ 32 (2013)
До збірника включено статті, які об’єднує тема виховання як засобу досягнення гармонії і злагоди особистості з довкіллям. Дослідження спираються на культурологічну ідею, що означає розкриття закономірностей освіти через аналіз впливу різних видів культури, мистецтва, мови на вдосконалення морально-духовного розвитку особистості, зміцнення здоров’я та забезпечення активного довголіття через постійний пошук умов злагоди, гармонії студентів, учнів, співробітників на засадах співробітництва. Соціальна ідея та особистісна культура розглядаються з погляду підготовки вихованця до адекватного вибору поведінки та успішної діяльності.