Перейти до головного контенту
Перейти до головного навігаційного меню
Перейти до нижнього колонтитула сайта
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
Поточний номер
Архів
Про нас
Галузь та проблематика
Подання
Редакційний штат
Про журнал
Редакційна політика
Політика відкритого доступу
Процес рецензування
Положення про авторські права
Етичний кодекс
Політика журналу щодо плагіату
Політика оплати
Міжнародна індексація журналу
Контакти
Статистика
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Домашня сторінка
/
Архів
/
№ 43 (2023): Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
№ 43 (2023): Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки
DOI:
https://doi.org/10.26565/2073-4379-2023-43
Опубліковано:
2023-12-26
Весь випуск
PDF
Статті
Розвиток усної компетенції в контексті опанування іноземної мови
Т. Агібалова, Д. Карачова, Н. Карпенко
12-24
PDF (English)
Українська як іноземна: принципи розвитку академічної доброчесності та критичного мислення в іноземних студентів
С. Дворянчикова, Ю. Бондарчук
25-41
PDF
Перешкоди у вивченні іноземної мови, з якими стикаються студенти на середньому рівні компетенції
О. Калашник, Л. Овчаренко, Т. Мажула
42-55
PDF (English)
Вивчення англомовної економічної термінології: перспективи та виклики для студентів економічних факультетів
М. Кондратюк
56-70
PDF
Міжпредметні звʼязки у фокусі викладання англійської мови у закладах вищої освіти
С. Насакіна, А. Маєв
71-85
PDF
Лінгводидактичний потенціал кулінарного рецепта в навчанні української мови як іноземної
І. Прожогіна
86-101
PDF
Розвиток критичного мислення в процесі вдосконалення навичок продуктивних видів мовленнєвої діяльності
С. Ревуцька
102-114
PDF
Підготовка інженерів на білінгвальній основі: специфіка англійської математичної мови
Н. Сніжко
115-127
PDF
Контрастивний підхід у викладанні української мови як іноземної
О. Тростинська
128-144
PDF
Комунікативно-лінгвістичний перекладацький інструментарій академічної адаптації освітніх мігрантів у кризових умовах
Н. Ушакова, В. Дубічинський
145-162
PDF
Педагогічна граматика як фреймове поняття для досліджень у галузі методики навчання іноземних мов. Частина 15. Вік і засвоєння іноземної мови: біологічні, когнітивні й афективні чинники
Л. Черноватий
163-172
PDF (English)
ISSN
2073-4379
(Print)
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Інструкція з користування
Open Journal Systems