Лексичні ігри як засіб мотивації студентів

  • V. Shcherbina
Ключові слова: лексична компетенція, лексичні ігри, мовні одиниці, мотивація

Анотація

Стаття присвячена аналізу лексичних ігор у їх поєднанні з іншими методиками навчання англійської мови на різних етапах її вивчення. Лексичні ігри розглядаються як альтернатива традиційним методам навчання іноземних мов. Доведено, що ігри, спрямовані на розвиток лексичної компетенції, можуть мати складну структуру. Більшість ігор потребують додаткової підготовки. Показано, що лексичні ігри часто використовуються для повторення та закріплення нового матеріалу. Подібні методи навчання створюють сприятливе середовище на занятті та підвищують мотивацію студентів.Лексичні ігри можуть бути складовою частиною інших методик, спрямованих на розвиток комунікативних умінь. Лексичні ігри допомагають студентам підвищувати рівень знань, полегшують процес спілкування іноземною мовою.

Запропоновано низку вправ, найбільш ефективних у процесі розвитку лексичної компетенції студентів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Byrne D. Teaching Oral English / D. Byrne. – London : Longman, 1976. – 146 p.

Barker C. Boost Your Vocabulary / Chris Barker. – London : Pearson Education Limited, 2013. – 87 p.

Decure N. Designing Vocabulary Games / Nicole Decure // Іноземні мови. – 2001. – № 1. – С. 21–25.

Flower J. Build Your Vocabulary / John Flower. Language Teaching Publication. – London, 1998. – 98 p.

Hadfielf J. Elementary Vocabulary Games / Jill Hadfield. – Pearson Education Ltd. – London, 1998. – 120 p.

Hadfielf J. Intermediate Vocabulary Games / Jill Hadfield. – Pearson Education Ltd. – London, 1999. – 130 p

Klippel F. Keep Talking / FriederikeKlippel. – Cambridge University Press, 1984. – 202 p.

Lee W. Language Teaching Games and Contests / W. Lee. – Oxford University Press, 1980. – 145 p.

Lynch M. It’s Your Choice / M. Lynch. – London : Edward Arnold, 1999. – 234 p.

Miller F. J.S. The Games that Teachers Play / Fiona J.S. Miller // Іноземні мови. – 2003. – № 3. – С. 19–25.

Umstatter J. English Brainstormers / Jack Umstatter. – Jossey-Bas. A Wiley Imprint. – San Francisco, 2002. – 279 p.
Опубліковано
2017-11-23
Як цитувати
Shcherbina, V. (2017). Лексичні ігри як засіб мотивації студентів. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (30), 189-197. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/9729