Навчальний посібник із коментованого читання наукових текстів для іноземних студентів-гуманітаріїв підготовчих відділень: лінгводидактична модель

  • Г. Швець
Ключові слова: іноземні студенти гуманітарних спеціальностей, навички наукового мовлення, навчальна текстотека, навчальний посібник, українська мова як іноземна

Анотація

У статті порушено проблему навчання іноземних студентів підготовчих відділень української мови як мови спеціальності. Наголошено на необхідності відповідного навчально-методичного забезпечення. Окреслено ситуацію з організацією пропедевтичного навчання студентів гуманітарного профілю і представлено стратегію формування навичок наукового мовлення у цього контингенту. Обґрунтовано лінгвістичні та методичні засади посібника з коментованого читання наукових текстів для іноземних студентів гуманітарних спеціальностей.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Актуальні статистично-аналітичні показники надання освітніх послуг іноземцям // Український державний центр міжнародної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://intered.com.ua

Горохова Т. Навчальний текст як засіб формування граматичної компетентності студентів філологічних спеціальностей / Т. Горохова // Теоретична і дидактична філологія. – Вип. 17. – 2014. – С. 14–29.

Коваленко В. До питання про мовну підготовку слухачів-іноземців на підготовчих факультетах /відділеннях для іноземних громадян / В. Коваленко, В. Кревс, Н. Цісар // Теорія і практика викладання української мови як іноземної : зб. наук. праць. – Вип. 11. – Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2015. – С. 10–18.

Новак О.М. Науковий стиль мовлення на уроках української мови для студентів-іноземців підготовчого відділення для іноземних громадян / О.М. Новак, О.В. Ковтун. – 2013 // Режим доступу : http://www.rusnauka.com/33_DWS_2013/Philologia/1_149359.doc.htm

Швець Г.Д. Дисципліна «Коментоване читання наукових текстів» у системі пропедевтичного навчання іноземних студентів гуманітарних спеціальностей / Г.Д. Швець // Мова, історія, культура у лінгвокомунікативному просторі : збірник наукових праць / [упор. Л. В. Біденко]. – Суми : Сумський державний університет, 2016. – Вип. 3. – С. 62–67.
Опубліковано
2017-11-23
Як цитувати
Швець, Г. (2017). Навчальний посібник із коментованого читання наукових текстів для іноземних студентів-гуманітаріїв підготовчих відділень: лінгводидактична модель. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (30), 178-189. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/9728