Академічне заняття як платформа для підвищення соціокультурної зрілості студентів
Ключові слова:
гуманітарні дисципліни, криза культури, культурний рівень, платформа для розвитку, соціокультурна зрілість
Анотація
Статтю присвячено підвищенню соціально-культурної зрілості студентів вищих навчальних закладів. Заняття з гуманітарних дисциплін розглядаються в якості платформи для розвитку соціальних та культурних навичок студентів, при цьому особлива увага приділяється заняттям із вивчення іншої мови. Вибір теми визначається необхідністю поліпшити ситуацію з рівнем культурної грамотності та соціокультурних навичок випускників. Означена тема розглядається на тлі загальної кризи культури сучасного суспільства. Наводяться приклади конкретних заходів для вирішення проблеми.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Byram M. Introduction : Context and Culture in Language Teaching and Learning / M. Byram, P. Grundy. – Short Run Press, 2003. – P. 1–3.
Byram M. «Cultural awareness» in vocabulary learning / Michael Byram // Language Learning Journal. – 1997. – № 16, – P. 51–57.
Epstein M. The Transformative Humanities: A Manifesto / Mikhail Epstein. – New York – London : Bloomsbury Academic, 2012. – 318 p.
Genc B. Culture in language learning and teaching / B. Genc, E. Bada // The Reading Matrix. – Vol. 5. – No. 1. – April 2005. – P. 73–81.
Gumbrecht H. Production of Presence. What Meaning Cannot Convey / Hans Ulrich Gumbrecht. – Stanford : Stanford UP, 2004. – 180 p.
Holmes R. Teaching with an Awareness of the Cultural Construction of Language / R. Holmes // Context and Culture in Language Teaching and Learning – Short Run Press, 2003. – P. 18–31.
Kramsch C. Why should language teachers teach culture? / C. Kramsch, A. Cain, E. Murphy-Lejeune // Language, Culture and Curriculum. – № 9 (1). – 1996. – P. 99–107.
McKay S. The Cultural Basis of Teaching English as an International Language 9 [Electronic resource] / S.L. McKay. – 2003. – Access mode : http://www.tesol.org/pubs/articles/2003/tm13-4-01.html.
Reisberg L. Foreign Language Study Should Be Mandatory! 9 [Electronic resource] / Liz Reisberg. – Access mode : https://www.insidehighered.com/blogs/world-view/foreign-language-study-should-be-mandatory.
Byram M. «Cultural awareness» in vocabulary learning / Michael Byram // Language Learning Journal. – 1997. – № 16, – P. 51–57.
Epstein M. The Transformative Humanities: A Manifesto / Mikhail Epstein. – New York – London : Bloomsbury Academic, 2012. – 318 p.
Genc B. Culture in language learning and teaching / B. Genc, E. Bada // The Reading Matrix. – Vol. 5. – No. 1. – April 2005. – P. 73–81.
Gumbrecht H. Production of Presence. What Meaning Cannot Convey / Hans Ulrich Gumbrecht. – Stanford : Stanford UP, 2004. – 180 p.
Holmes R. Teaching with an Awareness of the Cultural Construction of Language / R. Holmes // Context and Culture in Language Teaching and Learning – Short Run Press, 2003. – P. 18–31.
Kramsch C. Why should language teachers teach culture? / C. Kramsch, A. Cain, E. Murphy-Lejeune // Language, Culture and Curriculum. – № 9 (1). – 1996. – P. 99–107.
McKay S. The Cultural Basis of Teaching English as an International Language 9 [Electronic resource] / S.L. McKay. – 2003. – Access mode : http://www.tesol.org/pubs/articles/2003/tm13-4-01.html.
Reisberg L. Foreign Language Study Should Be Mandatory! 9 [Electronic resource] / Liz Reisberg. – Access mode : https://www.insidehighered.com/blogs/world-view/foreign-language-study-should-be-mandatory.
Опубліковано
2017-11-23
Як цитувати
Volkova, A. (2017). Академічне заняття як платформа для підвищення соціокультурної зрілості студентів. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (30), 16-24. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/9699