Актуальність проблеми формування проектувальних умінь у майбутніх учителів іноземної мови

  • О. О. Українська
Ключові слова: майбутні вчителі іноземної мови, проектувальні вміння, укладання вправ.

Анотація

Статтю присвячено обґрунтуванню необхідності розробки теоретико-методичних засад формування проектувальних умінь майбутніх учителів іноземних мов. Автор указує на те, що на користь актуальності цієї проблеми свідчить наявність низки чинників, які детально розглянуто у статті. Серед них автор виділяє сучасні освітні тенденції, різноманіття контекстів використання та навчання мови, професійні обов’язки вчителів. Наголошується на необхідності створення спецкурсу з укладання вправ.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Гальскова Н.Д. Теория обучения иностранным языкам : Лингводидактика и методика : учеб. пособие для студ. лингв. ун-тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений / Н.Д. Гальскова, Н.И. Гез. – [2-е изд., испр.]. – М. : Издат. центр «Академия», 2005. – 336 с.

Заяц Ю.С. Методическая задача как средство формирования проектировочных умений у студентов факультета начальных классов в процессе методико-математической подготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Заяц Юлия Степановна. – Москва : МГОПУ им. М.А. Шолохова, 2005. – 180 с.

Ивашова Л.Н. Развитие умения проектировать упражнения в процессе профессиональной подготовки учителя иностранного языка : автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Л.Н. Ивашова. – Елец : Липецкий филиал ГОУ ВПО «НГЛУ им. Н.А. Добролюбова», 2007. – 23 с.

Игна О.Н. Концептуальные основы профессионально-методической подготовки учителя: дисс. ... доктора пед. наук : 13.00.01 / Игна Ольга Николаевна. – Томск : Том. гос. пед. ун-т, 2014. – 390 с.

Клепикова А.Г. Подготовка будущего учителя к использованию педагогического дизайна в профессиональной деятельности : дис. … канд. пед. наук : 13.00.08 / Клепикова Алла Григорьевна. – Белгород : БГУ, 2009. – 226 с.

Колкер Я.М. Практическая методика обучения иностранному языку : учеб. пособие для студ. филол. фак-ов высш. пед. учеб. заведений / Я.М. Колкер, Е.С. Устинова, Т.М. Еналиева. – [2-е изд., стер.]. – М. : Издат. центр «Академия», 2004. – 264 с.

Майєр Н.В. Теоретико-методичні засади формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови : дис. … доктора пед. наук : 13.00.02 / Майєр Наталія Василівна. – Київ : КНЛУ, 2016. – 502 с.

Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник / Л.С. Панова, І.Ф. Андрійко, С.В. Тезікова та ін. – К. : Видав. центр «Академія», 2010. – 328 с.

Ніколаєва С.Ю. Організація курсу «Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах» у кредитно-модульній системі : навч. посібник / С.Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2008. – 77 с.

Практический курс методики преподавания иностранных языков : учеб. пособие / [П.К. Бабинская, Т.П. Леонтьева, И.М. Андреасян и др.]. – [3-е изд., доп. и перераб.]. – Минск : ТетраСистемс, 2005. – 288 с.

Програма післядипломної педагогічної освіти вчителів іноземних мов / [укл. Т.В. Гора, Л.М. Костецька, С.М. Куриш та ін.]. – Київ : Британська Рада в Україні, МОН України, 2012. – 391 с.

Соловова Е.Н. Практикум к базовому курсу методики обучения иностранным языкам : учеб. пособие для вузов / Е.Н. Соловова. – М. : АСТ: Астрель, 2008. – 192 с.

Сучасні технології навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах : кол. монографія / [С.Ю. Ніколаєва, Г.Е. Борецька, Н.В. Майєр та ін.; [за ред. С.Ю. Ніколаєвої; тех. ред. І.Ф. Соболєвої]. – К. : Ленвіт, 2015. – 444 с.

Тарнопольский О.Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти : навч. посібник / О.Б. Тарнопольский. – К. : Фірма «ІНКОС», 2006. – 248 с.

Тучина Н.В. Тестування як складова система підготовки майбутніх вчителів англійської мови / Н.В. Тучина, І.М. Каминін // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр. – Вип. 19. – Харків, 2011. – С. 128–135.

Щукин А.Н. Обучение иностранным языкам : Теория и практика : учеб. пособие для преподавателей и студентов / А.Н. Щукин. – М. : Филоматис, 2004. – 416 с.

European Portfolio for Student Teachers of Languages : A reflection tool for language teacher education / [D. Newby, R. Allan, A.-B. Fenner et al.]. – Council of Europe, 2007. – 89 p.

Fulcher G. Testing Second Language Speaking / G. Fulcher. – Longman, Pearson Education, 2003. – 312 p.

Howard J. Guidelines for designing effective English language teaching materials / J. Howard, J. Major // PAAL9, In Proceedings of the 9th Conference of Pan-Pacific Association of Applied Linguistics (Oct. 2004). – Seoul, South Korea, 2005. – P. 101–109.

Issues in materials development / [Editors M. Azarnoosh, M. Zeraatpishe, A. Faravani]. – Vol. 4. – Rotterdam : Sense Publishers, 2016. – 219 p.

Snelbecker G.E. Instructional Design Skills for Classroom Teachers / G.E. Snelbecker // Journal of Instructional Development. – 1987. – Vol. 10. – No. 4. – P. 33–40.

Weigle S.C. Assessing writing / S.C. Weigle. – Cambridge : Cambridge University Press, 2002. – 268 p.
Опубліковано
2017-03-31
Як цитувати
Українська, О. О. (2017). Актуальність проблеми формування проектувальних умінь у майбутніх учителів іноземної мови. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (29), 123-134. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/8109