Використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів, що вивчають іноземну мову

Ключові слова: автентичний, іноземна мова, інформаційний ресурс, самостійна робота

Анотація

У даній статті розглядаються можливості залучення автентичних матеріалів із мережі Інтернет для самостійної роботи студентів в процесі вивчення іноземної мови; їх вплив на ефективність оволодіння іноземною мовою; приведено класифікацію видів завдань із залученням електронних ресурсів залежно від рівня володіння студентами іноземною мовою; зазначено можливості підвищення ефективності вирішення основних дидактичних завдань у процесі навчання за рахунок використання самостійної роботи студентів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Агибова И.М. Самостоятельная работа студентов в ВУЗе: виды, формы, классификации / И.М. Агибова, Т.А. Куликова // Вестник Ставропол. гос. ун-та. – 2010. – № 72. – С. 221–227.
Зозуля Є.В. Особливості організації самостійної роботи студентів у ВНЗ України / Є.В. Зозуля // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. – Запоріжжя : Гуманітарний університет "ЗІДМУ", 2008. – Вип. 48. – С. 108–111.
Клочко В.П. Самостоятельная работа студентов как приоритетная форма учебного процесса / В.П. Клочко // Вопросы общественных наук. – К. : Лыбидь, 1992. – № 92. – 136 с.
Лапицкая О.Р. Реализация e-learning на платформе Web CT (Blackboard) в обучении иностранным языкам в Томском политехническом университете / О.Р. Лапицкая // Молодой ученый. – 2011. – № 4, Т. 2. – С. 105–107.
Усманов В.В. Самостоятельная работа студентов: организация и управление в процессе профессионального обучения / В.В. Усманов. – Ульяновск : Изд-во УлгТУ, 2006. – 278 с.
Опубліковано
2016-06-14
Як цитувати
Чіміріс, Ю. В., & Чубукіна, О. В. (2016). Використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів, що вивчають іноземну мову. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (28), 135-143. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/6006