Трансформація форм і змісту навчання іноземців в умовах інноваційного розвитку освіти

  • Л. І. Селіверстова
Ключові слова: зміст і форма навчання, інноваційний розвиток освіти, комплексний підхід до навчання, комунікативна компетенція, лінгводидактика.

Анотація

У статті досліджується питання сучасної методики викладання української мови як іноземної, а саме, трансформація форм і змісту навчання української мови іноземців з урахуванням сучасного інноваційного розвитку освіти, за умови технічного забезпечення навчального процесу, а також описані методи активізації засвоєння навчального матеріалу. Акцентовано увагу на створенні нових форм освіти (транснаціональної, дистанційної, короткострокової, стислої, вузькоспеціалізованої, соціокультурної) та на ресурсах їхнього забезпечення, а також на виборі мови навчання (української, російської, англійської). У статті порівнюються традиційні та інноваційні способи навчання. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Автоматизована навчальна система української мови (електронний підручник) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mova.info/Page2.aspx?l1=58
Бацевич Ф.С. Лінгвістична генологія: проблеми і перспективи / Ф.С. Бацевич. – Львів : ПАІС, 2005. – 264 с.
Горелов И.Н. Основы психолингвистики / И.Н. Горелов, К.Ф. Седов. – [3-е перераб. и дополн. изд.]. – М. : Лабиринт, 2001. – 304 с.
Електронний підручник з сучасної української мови [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.linguist.univ.kiev.ua/WINS/pidruchn/
Єдина типова навчальна програма з української мови для студентів-іноземців основних факультетів нефілологічного профілю вищих навчальних закладів України III – IV рівнів акредитації / [уклад.: Л.І. Дзюбенко, В.В. Дубічинський, С.А. Чезганов та ін. / за ред. О.Н. Тростинської, Н.І. Ушакової]. – К. : НТУУ «КПІ», 2009. – Ч. 3. – 52 с.
Інтелектуальний форум “Від ефективного університету до конкурентоспроможної вищої освіти в Україні” [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.edu-trends.info/cher-forum/
Комплексний підхід [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/784/110/
Палінська О. Урок української: принципи оптимізації роботи на занятті з української мови як іноземної / О. Палінська // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. – 2009. – Вип. 4. – С. 51–58.
Ставицька І.В. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті [Електронний ресурс] / І.В. Савицька. – Режим доступу : http://confesp.fl.kpi.ua/node/1103
Стенограма – Комітет з питань науки і освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : kno.rada.gov.ua/komosviti/doccatalog/document
Шаховский В.И. Категоризация эмоций в лексико-семантической системе языка / В.И. Шаховский. – Воронеж : Изд-во Воронеж. ун-та, 1987. – 192 с.
Опубліковано
2016-06-14
Як цитувати
Селіверстова, Л. І. (2016). Трансформація форм і змісту навчання іноземців в умовах інноваційного розвитку освіти. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (28), 96-105. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/6002