Документальні фільми як аудіовізуальний засіб у навчанні англійської мови у ВНЗ

Ключові слова: аудіовізуальний засіб, демонстраційні завдання, документальний фільм, переддемонстраційні завдання, післядемонстраційні завдання.

Анотація

У статті розглядаються шляхи ефективного використання документальних фільмів як аудіовізуального засобу у викладанні англійської мови як іноземної студентам філологічних спеціальностей ВНЗ. Пропонуються методичні можливості використання комплексу завдань до фільму «Мегаполіси: Лондон» (“Megacities: London”) під час вивчення теми «Подорож» у рамках курсу практики англійського усного і писемного мовлення за класичною трьохетапною моделлю роботи з відео, що містить переддемостраційний, демонстраційний та післядемонстраційний етапи.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Лагодзінська В. Використання автентичних відеоматеріалів на заняттях з англійської мови у ВНЗ [Електронний ресурс] / В. Лагодзінська. – Режим доступу : http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream/6789/3872/1/Vykorustannya_avtentuchnuch_mate.pdf
Леонтьева Т.П. Видеотехнологии в процессе подготовки студентов языкового вуза к межкультурному общению / Т.П. Леонтьева // Язык и культура. – 2008. – № – С. 81–88.
Ножовнік О.М. Досвід використання сучасних аудіовізуальних матеріалів з Інтернет-ресурсу Youtube у практиці навчання іноземної мови для спеціального вжитку майбутніх фахівців із міжнародної економіки у вищій професійній школі [Електронний ресурс] / О.М. Ножовнік // Педагогічна освіта: теорія і практика. – 2012. – Вип. 12. – С. 230–237. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_43
Подуфалова Т.В. Traffic in London : метод. рекомендації з розвитку навичок аудіювання для студентів ІІ курсу мовних спеціальностей (до фільму “Megacities. London”) / Т.В. Подуфалова. – Харків : ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2008. – 50 с.
Трикашна Ю.І. Відбір автентичних художніх фільмів для формування англомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів [Електронний ресурс] / Ю.І. Трикашна // Наукові записки [Національного університету «Острозька академія»]. Сер.: Психологія і педагогіка. – 2013. – Вип. 25. – С. 138–141. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2013_25_31.
Яхнюк Т.О. Використання фрагментів художніх відеофільмів для навчання студентів мовних спеціальностей соціокультурної англійської лексики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання: германські мови» / Т.О. Яхнюк. – К., 2002. – 20 с.
McDowall D. Britain in Close-up. An In-depth Study of Contemporary Britain / D. McDowall. – Longman, 2008. – 210 p.
O’Driscoll J. Britain. The Country and Its People / J. O’Driscoll // Introduction for Learners of English. – Oxford University Press, 2005. – 224 p.
Опубліковано
2016-06-14
Як цитувати
Podufalova, T. V. (2016). Документальні фільми як аудіовізуальний засіб у навчанні англійської мови у ВНЗ. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (28), 77-87. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/6000