Інноваційні підходи та методи викладання експрес-курсу української мови як іноземної

Ключові слова: комунікативна компетенція, метод, підхід, українська мова як іноземна.

Анотація

Статтю присвячено аналізу інноваційних підходів та методів експрес-викладання української мови як іноземної. З’ясовано сутність комунікативного, структурного й лексичного підходів, граматико-перекладного, індуктивного, дедуктивного методів. Розглянуто особливості застосування інтерактивних методів, зокрема прийому рольової гри, ситуативних завдань, ігрових елементів на прикладі факультативного курсу української мови як іноземної.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Азимов Э.Г. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) / Э.Г. Азимов, А.Н. Щукин. – М. : ИКАР, 2009. – 448 с.

Кочан І. Нові освітні технології в практиці викладання української мови як іноземної / І. Кочан // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. – 2008. – Вип. 3. – С. 14–20.

Пассов Е.И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению / Е.И. Пассов ; [2-е изд.]. – М. : Просвещение, 1991. – 223 с.

Райлянова В.Е. Еклектичний підхід викладання іноземної мови у вищій школі / В.Е. Райлянова, О.М. Знанецька // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2013. –
№10 (269). – Ч. 4. – С. 131–138.

Степанова Т.Ю. Специфика применения коммуникативного подхода
в обучении иностранным языкам / Т.Ю. Степанова // Интеграция образования. – 2012. – №2 (67). – С. 37–41.

Шевцова Л.С. Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв’язного мовлення учнів / Л.С. Шевцова // Українська мова і література в школі. – 2001. – № 2. – С. 11–17.
Опубліковано
2016-04-15
Як цитувати
Кожушко, І. А. (2016). Інноваційні підходи та методи викладання експрес-курсу української мови як іноземної. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (27), 42–50. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/5456