Система вправ з удосконалення вмінь елімінації та компресії наукових текстів

  • О. Ю. Фадеева
  • И. Н. Кушнир
Ключові слова: елімінація, компресія, реконструйований текст

Анотація

У статті надаються рекомендації щодо розробки системи підготовчих вправ з удосконалення вмінь перекодування інформації під час реферативного витвору вториного наукового тексту, згортання його до заданого обсягу без смислових втрат основного змісту першоджерела

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Бахтина Л.Н. Обучение реферированию научного текста / Л.Н. Бахтина, И.П. Кузьмич, М.Н. Лариохина. – М. : МГУ, 1988. – 118 с.

2. Бей Л.Б. Стратегия и тактика обучения иностранных студентов реферированию [Электронный ресурс] / Л.Б. Бей. – Режим доступа : http : //uapryal.com.ua/training/bey-l-b-strategiya-i-taktika-obucheniya-inostrannyih-studentov-referirovaniyu/ – В надзаг.: В мире книг. УАПРЯЛ.

3. Евдокимова Е.А. К вопросу о реконструктивной текстовой деятельности студентов / Е.А. Евдокимова // Научные исследования. Опыт. Поиск. – Харьков : ХГУ, 1998 – Вып. 2. – С. 34–35.

4. Куриленко В.Б. Русский язык для студентов-медиков. / Куриленко В.Б., Титова Л.А., Смолдырева Т.А., Макарова М.А. – М. : Эконом-информ, 2012. – 111 с.

5. Селігей П.О. Науковий стиль української мови: ресурси оновлення / П.О Селігей // Мовознавство. – К. : Академперіодика, 2006. – № 2–3. – С. 174–186.

6. Хейлік В.Д. Об’єкти контролю та критерії оцінювання вмінь іноземних студентів-медиків у комбінованому мовленнєвому акті «слухання – письмо» / В.Д. Хейлік // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. праць.
Вип. 24. – Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2014. – С. 109–117.
Опубліковано
2016-04-17
Як цитувати
Фадеева, О. Ю., & Кушнир, И. Н. (2016). Система вправ з удосконалення вмінь елімінації та компресії наукових текстів. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (26), 151-159. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2845