Особливості навчання іноземців мови професійного спілкування на завершальному етапі

  • О. Н. Тростинская
  • Л. П. Санина
  • Е. В. Копылова
Ключові слова: завершальний етап навчання, іноземні магістранти та аспіранти, мова професійного спілкування

Анотація

У статті аналізуються особливості навчання мови професійного спілкування іноземних магістрантів і аспірантів на завершальному етапі та надаються методичні вказівки з формування фахового складника комунікативної компетенції, а саме оформлення наукової роботи.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Азимов Є.Г. Словарь методических терминов / Є.Г. Азимов, А.Н. Щукин. – СПб. : Златоуст, 1999. – 448 с.

2. Алексєєнко Т.М. Навчання реферування наукового тексту іноземних студентів-нефілологів / Алексєєнко Т.М., Копилова О.В., Тростинська О.М. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. праць. – Харків, 2010. – Вип. 17. – С. 8–14.

3. Алексеенко Т.Н. Обучение русскому языку иностранных студентов-нефилологов на продвинутом этапе / [Т.Н. Алексеенко, Е.В. Копылова, О.Н. Тростинская, Т.Э. Корепанова] // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук.
праць – Харків, 2011. – Вип. 18. – С. 19–31.

4. Бей Л.Б. Обучение иностранных аспирантов созданию обзорного реферата / Л.Б. Бей // Русская филология : Укр. вестник. – 2001. – С. 82–88.

5. Бей Л.Б. Содержание Программы по русскому языку и организация обучения иностранных аспирантов / Л.Б. Бей // Русский язык и литература: проблемы изучения и преподавания : сб. науч. работ / под общ. ред Л.А. Кудрявцевой. – К., 2009. – С. 279–283.

6. Бей Л.Б. Содержание и проведение кандидатского экзамена по русскому языку как иностранному / Л.Б. Бей // Язык как фактор интеграции образовательных систем и культур : сб. науч. статей. – Белгород, 2010. – С. 18–24.

7. Давыдова А.Н. Текст как основа обучения студентов-нефилологов на продвинутом этапе / Давыдова А.Н., Копылова Е.В., Санина Л.П. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному
етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. праць. – Харків, 2005. – Вип. 9. – С. 115–119.

8. Копилова О.В. Розвиток усного мовлення іноземних студентів / О.В. Копилова, Л.П. Саніна // Наукові записки кафедри педагогіки ХНУ ім. В.Н. Каразіна : зб. наук. праць. – Х. : Видав. центр ХНУ, 2008. –
Вип. XX. – С. 102–108.

9. Копылова Е.В. Пособие по развитию письменной речи: учебное пособие для иностранных студентов IV курса экономических специальностей / Е.В. Копылова, Л.П. Санина. – Х. : ХНУ имени В.Н. Каразина, 2014. – 108 с.

10. Макаревич Т.В. Соответствие этапов обучения и уровней владения РКИ в высшей школе: состояние и перспективы / Т.В. Макаревич // Русский язык за рубежом. – 2010. – № 2. – С. 41–49.

11. Павленко М.П. Обучение реферированию научного текста. Ч. I, Ч. II. Медико-биологический профиль. Экономический профиль / [М.И. Павленко, Т.Н. Алексеенко, Е.В. Копылова, О.Н. Тростинская]. –
Х. : ХНУ имени В.Н. Каразина. – 2009. – 178 с.

12. Петрушова О.В. До проблеми оформлення наукової роботи іноземними студентами / О.В. Петрушова, І.І. Черненко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. праць. – Харків, 2009. – Вип. 15. – С. 114–120.

13. Піротті Н.В. Шляхи інтенсифікації формування навчально-професійних комунікативних компетенцій студентів-іноземців просунутого етапу навчання / Н.В. Піротті // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. праць. – Харків, 2011. – Вип. 18. – С. 181–190.

14. Санина Л.П. Взаимосвязанное обучение видам речевой деятельности (ВРД) иностранных аспирантов / Л.П. Санина // Материалы межвузовской научно-методической конференции (5–6 июня 1996 г.). – Харьков : Авеста, 1996. – С. 86–88.

15. Саніна Л.П. Монолог-міркування в системі навчання іноземних студентів-нефілологів / Саніна Л.П., Копилова О.В., Тростинська О.М. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. прАЬ. – Харків, 2012 . – Вип. 20. – С. 156–163.

16. Седьмая Е.В. Индивидуальные программы как важнейшее условие интенсификации обучения магистрантов / Седьмая Е.В., Санина Л.П., Удоденко Л.М. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. праць. – Харків, 2000. – Вип. 4. – С. 292–294.

17. Тростинская О.Н. Программа по русскому языку для иностранных студентов-нефилологов / Тростинская О.Н., Алексеенко Т.Н., Копылова Е.В. – Х. : ХНУ имени В.Н. Каразина, 2009. – С. 77–86.
Опубліковано
2016-04-17
Як цитувати
Тростинская, О. Н., Санина, Л. П., & Копылова, Е. В. (2016). Особливості навчання іноземців мови професійного спілкування на завершальному етапі. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (26), 135-144. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2843