Використання ділових і рольових ігор у процесі навчання іноземної мови студентiв медичних внз

  • Л. Г. Русалкина
Ключові слова: ділове спілкування, ділові і рольові ігри, майбутні лікарі

Анотація

Стаття присвячена проблемі застосування ділових і рольових ігор під час навчання студентів-медиків іноземної мови. Було визначено, що завдяки рольовим і діловим іграм студенти обмінюються професійними знаннями, закріплюють уміння усного англомовного спілкування, знаходять оптимальні рішення певних професійних проблем засобами іноземної мови. Ділові та рольові ігри урізноманітнюють процес навчання у немовних вишах. Цей метод виявляє лінгвістичний потенціал студентів, стимулює творчі здібності, розвиває навички ділового спілкування іноземною мовою.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Бесараб Т.П. Использование коммуникативной методики в преподавании английского языка (на примере курсов интенсивного изучения английского в Великобритании) / Т.П. Бесараб // Молодой ученый. – 2013. – № 5. – С. 665–669.

2. Миролюбов А.А. Современные педагогические технологии / А.А. Миролюбов // Методика обучения иностранным языкам: традиции и современность / под ред. А.А. Миролюбова. – Обнинск : Титул, 2010. – С. 346–348.

3. Солодовник К.Б. Метод кейс-стади в преподавании иностранных языков как свидетельство современных интеграционных процессов в образовательной системе / К.Б. Солодовник // Материалы третьей междунар. науч. конф. «Актуальные проблемы современного научного знания». – Ч. 2. / под общ. ред. Н.А. Стадульской. – Пятигорск : ПГЛУ, 2010. – С. 313–315.
Опубліковано
2016-04-17
Як цитувати
Русалкина, Л. Г. (2016). Використання ділових і рольових ігор у процесі навчання іноземної мови студентiв медичних внз. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (26), 119-126. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2840