Дистанційний супровідний курс фонетики української мови для іноземних студентів основного етапу навчання

  • Ю. М. Мирошниченко

Анотація

У статті проаналізовано можливості використання дистанційного навчання мови як іноземної взагалі та фонетики української мови зокрема. Акцентовано увагу на особливостях дистанційної освіти порівняно
із традиційним навчанням. Запропоновано створити дистанційний курс фонетики української мови, що поєднає засади супровідного та коригувального фонетичного курсів для подальшого використання на основному етапі навчання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Азимов Э.Г. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) / Э.Г. Азимов, А.Н. Щукин. – М. : Изд-во ИКАР, 2009. – 448 с.

2. Антонів О. Дистанційне вивчення мови: проблеми та методи іноземцями / Олександра Антонів // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. – Львів : Львів. нац. ун-т імені Івана Франка, 2007. – Вип. 2. – С. 48–54.

3. Бондарева О.В. Фонетический аспект дистанционного обучения РКИ / О.В. Бондарева // Русский язык за рубежом. – 2009. – № 1. – С. 57–60.

4. Дистанційне навчання: психологічні засади : монографія / [М.Л. Смульсон, Ю.І. Машбиць, М.І. Жалдак та ін.]; за ред. М.Л. Смульсон. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. – 240 с.

5. Донченко Тамара. Вивчення фонетики української мови студентами-іноземцями / Тамара Донченко // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. – Львів : Львів. нац. ун-т імені Івана Франка, 2010. – Вип. 5. – С. 75–81.

6. Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні [Електронний ресурс] – Режим доступу : www.udec.ntu-kpi.kiev.ua

7. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи [Електронний ресурс] / Ортинський В.Л. – Режим доступу : http://pidruchniki.com/19991130/pedagogika/pedagogika_vischoyi_shkoli

8. Пассов Е.И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению / Е.И. Пассов. – 2-е изд. – М. : Просвещение, 1991. – 223 с.

9. Педагогический терминологический словарь. [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://pedagogical_dictionary.academic.ru/3221/Тьютор

10. Програма з української мови для студентів-іноземців підготовчих факультетів України / Уклад. Л.Г. Новицька. – Київ, 2002. – № 10. – С. 12–38.

11. Тоцька Н.І. Сучасна українська літературна мова / Н.І. Тоцька. – К. : Вища школа, 1981. – 182 с.

12. Ушакова Н.І. Когнітивні основи формування комунікативної компетентності іноземних студентів у підручнику з мови навчання / Н.І. Ушакова // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти
на сучасному етапі : зб. наук. праць. – Харків : Харків. нац. ун-т імені В.Н. Каразіна, 2014. – Вип. 25. – С. 65–74.

13. Шутова М.Н. Теория поэтапного формирования умственных действий и понятий и обучение иностранцев русскому языку (фонетический аспект) / М.Н. Шутова. – М. : Гос. ин-т рус. яз. им. А.С. Пушкина, 2004. – 146 с.
Опубліковано
2016-04-17
Як цитувати
Мирошниченко, Ю. М. (2016). Дистанційний супровідний курс фонетики української мови для іноземних студентів основного етапу навчання. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (26), 91-99. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2837