Навчання іноземних студентів-нефілологів російської мови: підходи, аспекти, досвід

  • Е. И. Гейченко
Ключові слова: зміст навчання, іноземні студенти-нефілологи, підхід до навчання мови

Анотація

У статті розглянуто проблеми навчання спілкування російською мовою іноземних студентів немовних спеціальностей. Проаналізовано відповідність підходів до навчання мови комунікативним потребам певного контингенту студентів. Окреслено проблеми, що існують у сучасній методиці щодо тлумачення основних термінів. Схарактеризовано завдання й особливості навчання інофонів письмового й усного мовлення, можливості використання досвіду в оволодінні рідною мовою

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Капитонова Т.Н. Методы и технологии обучения русскому языку как иностранному / Капитонова Т.Н., Московкин Л.В., Щукин А.Н. – М. : Рус. язык. Курсы, 2008. – 220 с.

2. Клычникова З.И. Некоторые психологические особенности обучения взрослых чтению на иностранном языке / З.И. Клычникова // Чтение, перевод, устная речь. – Л. : Наука, 1977. – 142 с.

3. Пассов Е.И. Программа-концепция коммуникативного иноязычного образования «Развитие индивидуальности в диалоге культур» / Е.И. Пассов. – М. : Просвещение, 2000. – 173 с.

4. Пассов Е.И. Содержание иноязычного образования как методическая категория / Е.И. Пассов // Иностранные языки в школе. – 2007. – № 4. – С. 13–23.

5. Пассов Е.И. Основы коммуникативной теории и технологии иноязычного образования / Е.И. Пассов, Н.Е. Кузовлева. – М. : Рус. яз. Курсы, 2010. – 568 с.

6. Русский язык как иностранный. Методика обучения русскому языку : учеб. пособие для высш. учебн. заведений / под ред. И.П. Лысаковой. – М. : Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2004. – 270 с.

7. Толковый словарь русского языка / под ред. Д.Н. Ушакова. – Т. 1–4. – М. : Астрель, 2005. – 848 с.

8. Федотова Н.Л. Методика преподавания русского языка как иностранного (практический курс) / Н.Л. Федотова. – СПб. : Златоуст, 2013. – 192 с.

9. Щукин А.Н. Обучение речевому общению на русском языке как иностранном. Методика / А.Н. Щукин. – М. : Изд-во ИКАР, 2011. – 452 с.

10. Halliday M.A.K. Learning How to Mean : Exploration in the Development of Language / M.A.K. Halliday. – London : Edward Arnold, 1975. – 164 p.
Опубліковано
2016-04-17
Як цитувати
Гейченко, Е. И. (2016). Навчання іноземних студентів-нефілологів російської мови: підходи, аспекти, досвід. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (26), 42-49. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2830