Роль комунікативних завдань у підготовці студентів до використання іноземної мови у професійній діяльності

  • А. И. Бородина
  • Н. В. Скиданова
Ключові слова: джерело інформації, комунікативні завдання, професійне спілкування

Анотація

У статті розглядаються можливості використання комунікативних завдань для формування умінь, необхідних у роботі з текстом як джерелом інформації. Пропонуються зразки творчих завдань в усіх аспектах навчання іноземної мови, обґрунтовується їхня ефективність. Даються приклади завдань, що відповідають ситуаціям професійного іншомовного спілкування

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Бородіна Г.І. Шляхи реалізації комунікативного підходу при навчанні дипломованих спеціалістів професійного іншомовного спілкування / Г.І. Бородіна // Зб. наук. праць ХНУ ім. В.Н. Каразіна. – Вип.10. – 2006. – С. 31–40.

2. Бородина А.И. Виды заданий для развития умений изучающего чтения / А.И. Бородина // Сб. науч. трудов Моск. гос .лингв. ун-та. – Вып. 431. – М., 1999. – С. 36–40.

3. Бородіна Г.І. Англійська мова : підручник / Бородіна Г.І., Співак А.М., Богуцька Т.Г.; за заг. ред. Г.І. Бородіної. – Київ : Вищ. шк. 1994. – 206 с.

4. Евдокимова М.Г. Формирование иноязычной профессиональной дискурсивной компетенции студентов неязыковых вузов / М.Г. Евдокимова // Вестник Моск. гос. лингв. ун-та. – Вып. 12 (645). – М., 2012. – С. 32–42.

5. Лурия А.Р. Лекции по общей психологи / А.Р. Лурия. – СПб. : Питер, 2006. – 320 с.

6. Николаєва С.Ю. Цілі навчання іноземних мов в аспекті компетентнісного підходу / С.Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. – 2010. – № 2. – С. 11–17.

7. Смирнова Л.П. Модернизация содержания обучения иностранным языкам в неязыковом вузе / Л.П. Смирнова, М.В. Смирнов // Вестник МГЛУ. – Вып.12 (618). – М., 2011. – С.19–28.
Опубліковано
2016-04-17
Як цитувати
Бородина, А. И., & Скиданова, Н. В. (2016). Роль комунікативних завдань у підготовці студентів до використання іноземної мови у професійній діяльності. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (26), 24-33. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2828