Cучасні особливості етнонаціональної свідомості та психологічніх характеристик студентів із марокко

  • Н. М. Божко
Ключові слова: арабський етнос, етнопсихологічні характеристики, інтровертний розумовий тип

Анотація

У статті аналізуються причини появи даного контингенту в освітньому просторі України. Автор розглядає деякі особливості національно-культурної специфіки і психологічних відмінностей студентів із Марокко й пояснює причини властивого їм фаталізму та прагнення до «збереження гідності».
У роботі надано окремі рекомендації щодо спілкування з марокканцями в умовах міжкультурного контакту

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Баронин А.С. Этническая психология /А.С. Баронин. – Киев : Тандем, 2000. – 264 с.

2. Брайтон К. Оценивание межкультурной коммуникативной компетенции / К. Брайтон // Педагогическое образование в России. – 2013. – № 1. – С. 207-214.

3. Ейкельман Д.Ф. Близький Схід та Центральна Азія: антропологічний підхід / Д.Ф. Ейкельман. Переклад з англійської П. Шеревери. – К. : Видав. дім «Стилос», 2005. – 374 с.

4. Крысько В.Г. Этническая психология : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / В.Г. Крысько. – М. : Издат. центр «Академия», 2012. – 320 с.

5. Крысько В.Г. Этнопсихология и межнациональные отношения. Курс лекций / В.Г. Крысько. – М. : Экзамен, 2002. – 448с.

6. Национально-культурная специфика речевого поведения. – М. : Наука, 1977. – 351 с.

7. Шагаль В.Э. Арабский мир: пути познания / В.Э. Шагаль. – М. : ИВ РАН, 2001. – 288 с.

8. Шагаль В.Э. Языковой аспект национальных процессов в арабских странах / В.Э. Шагаль. – М. : Наука, 1987. – 248 с.
Опубліковано
2016-04-17
Як цитувати
Божко, Н. М. (2016). Cучасні особливості етнонаціональної свідомості та психологічніх характеристик студентів із марокко. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (26), 17-24. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2827