Формування соціокультурної компетенції англійською мовою у студентів мовного закладу вищої освіти

  • Ф. Захидова викладач кафедри методики викладання іноземних мов Азербайджанського університету мов (АЗ 1143, Азербайджан, Баку, пр. Г. Джавіда, 115) https://orcid.org/0000-0003-4842-4083
Ключові слова: вербальне і невербальне спілкування, вивчення англійської мови в професійних цілях, комунікативна компетенція, соціокультурна компетенція, соціокультурні фактори

Анотація

У статті розглядається проблема формування соціокультурної компетенції іноземною мовою у студентів, які вивчають англійську мову як спеціальність. Предметом дослідження є пошук ефективних шляхів навчання креативного, соціально-культурного спілкування мовою, що вивчається. Підхід до формування соціокультурної компетенції розробляється з урахуванням лінгвістичних і психолінгвістичних труднощів засвоєння студентами англійської мови як засобу комунікації. Увага студентів має бути сконцентрована на подібності та відмінності між двома культурами і динамічній природі соціального спілкування. Процес навчання іноземної мови як спеціальності повинен бути спрямований на формування у студентів соціокультурних навичок.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Bousfield, D. and Culpeper, J. (2008). Impoliteness. Special Issue. Journal of Politeness. Research. 4 (2), pp. 161–337 [in English].

Brumfit, C.F. (1988). Applied Linguistics and Communicative Curriculum in Language Teaching. Annual Review of Applied. Linguistics, 3, pp. 3–13 [in English].

Cook, J. (2003). Applied Linguistics. Oxford: Oxford University Press [in English].

Crystal, D. (1995). The English Language. Cambridge: Cambridge University Press [in English].

Guseynzade, G.D. (2001). Obuchenie rechevoj kommunikacii na inostrannom yazyke [Teaching speech communication in a foreign language]. Baku: Mutarjim [in Russian].

Hymes, D.H. (1972). On Communicative Competence. Sociolinguistics. Selected Readings. Pride, J.B., Holmes, J. (Eds.). Harmondsworth: Penguin, pp. 269–293 [in English].

Leech, G.N. (2003). Towards and anatomy of politeness in communication. International Journal of Pragmatics. 14, pp. 101–23 [in English].

Peräkylä, A. (2004). Conversation Analysis. Qualitative Research Practice. Seale, C., Silverman, D., Gubrium, J., Gobo, G. (Eds.). London: Sage [in English].

Savignon, S. (1983).Communicative Competence: Theory and Classroom Practice. Reading, Mass: Addison-Wesley, p. 47. [in English].

Silverman, D. (Ed.). (2013). Qualitative Research Practice. London: Sage, pp. 165–179 [in English].

Опубліковано
2019-04-10
Як цитувати
Захидова, Ф. (2019). Формування соціокультурної компетенції англійською мовою у студентів мовного закладу вищої освіти. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (33), 41-50. https://doi.org/10.26565/2073-4379-2018-33-04