Концепція Трансформації Центрів Англомовного Письма в Кризових Умовах
Анотація
Технологічний прогрес XXI століття та процеси глобалізації вимагають ефективних навичок письмового спілкування англійською мовою в усіх професійних сферах. Відтак, письмо є невід’ємною складовою університетських навчальних програм з компетентнісно-орієнтованим навчанням, відповідно до європейських рекомендацій щодо мовної освіти. Центр англомовного письма, створений у 2014 році на кафедрі англійської мови Національного університету "Києво-Могилянська академія", мав на меті покращення навичок писемної комунікації англійською мовою як іноземною у студентів. Проте діяльність Центру англомовного письма в НаУКМА була призупинена під час пандемії та війни. Ґрунтуючись на відповідних публікаціях, цей проект аналізує виклики, які постали перед Центром англомовного письма, та наслідки глобальних і локальних криз для його роботи. Маючи на меті відновлення Центру, ми наголошуємо на необхідності запровадження інноваційних підходів для підтримки студентів, викладачів та самого Центру в кризових умовах. У контексті швидкого розвитку штучного інтелекту (ШІ), дослідження не оминає увагою схильність здобувачів освіти до зловживання контентом, згенерованим ШI, що порушує підвалини академічної доброчесності, та ризики для самого існування Центру. На тлі сучасних глобальних і локальних криз, проект розглядає онлайн-систему управління навчанням (СУН) як простір для ефективного консультування і передбачає майбутнє Центру як гібридної моделі, що поєднує онлайн та офлайн сесії. Виходячи з методології дослідження, що ґрунтується на опитуваннях, впровадження професійно-орієнтованого письма в діяльність Центру визначено як високо пріоритетне. Крiм того, на підставі досліджень про письмову терапію та розвиток стійкості через вивчення мови, Центр вбачає в письмових сесіях інструмент для відновлення емоційної стабільності учасників. Завдяки цим інноваційним підходам Центр англомовного письма в НаУКМА прагне поширити унікальний досвід, сприяючи еволюції центрів письма на глобальному рівні.
Завантаження
Посилання
Adler-Kassner, L. & Wardler, E. (2015). Naming What We Know: Threshold concepts of writing studies. University Press of Colorado.
Arbee, A., & Samuel, M. A. (2015). The Writing Centre: a Site for Discursive Dialogue in Management Studies. South African Journal of Higher Education, 29(5), 48–69. https://doi.org/10.10520/EJC182518
Archer, A. (2008). Investigating the Effect of Writing Centre Interventions on Student Writing. South African Journal of Higher Education, 22(2). https://doi.org/10.4314/sajhe.v22i2.25784
Baikie, K. A., & Wilhelm, K. (2005). Emotional and Physical Health Benefits of Expressive Writing. Advances in Psychiatric Treatment, 11(5), 338–346.
Charon, R. (2016). Writing Toward Self, Toward Other, Toward Health. Keeping Reflection Fresh. Edited by Allan Peterkin, Pamela Brett-MacLean. Kent State University Press.
Council Recommendation of 22 May 2019 on a Comprehensive Approach to the Teaching and Learning of Languages (2019). Official Journal of the European Union, C 189/ 15–19. Retrieved from: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32019H0605(02)
DeSalvo, L. (2000). Writing as a Way of Healing: How telling our stories transforms our lives. Beacon Press.
Fedoriv, Ya. R., Pirozhenko, I. D., Solomashenko, N. V., Zhukorska, L. P., & Fedoriv, M. L. (2023). Strategies and Practices for Enhancing Learner Motivation in Times of War: Ukraine Case Study. Science and technology: problems, prospects and innovations. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Osaka, Japan. 207–216. Retrieved from: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2023/05/SCIENCE-AND-TECHNOLOGY-PROBLEMS-PROSPECTS-AND-INNOVATIONS-11-13.05.23.pdf
Fedoriv, Ya., Shuhai, A., & Pirozhenko, I. (2023). Decoding Resilience: A linguistic exploration of motivational constructs in survey responses. Proceedings of the 6th International Scientific and Practical Conference “Philological and Pedagogical Studies in 21st Century National and International Science.” Taras Shevchenko National University of Kyiv. 108–112. Retrieved from: https://www.ppstudies.kyiv.ua/index.php/journal/issue/view/6/8
Fedoriv, Ya. R. & Zhukorska, L. P. (2023). Empirical Foundations of Defining Notions: A survey-based methodology. Proceedings of the 6th International Scientific and Practical Conference “Philological and Pedagogical Studies in 21st Century National and International Science.” Kyiv–2023. 46–49. Kyiv: Taras Shevchenko National University of Kyiv. Retrieved from: https://www.ppstudies.kyiv.ua/index.php/journal/issue/view/6/8
Fedoriv, Ya. R., Shuhai, A. Y., & Pirozhenko, I. D. (2023). Exploring Linguistic Constructs of Resilience: A motivational language analysis in educational contexts. Akademichni Studiyi. Seriya “Humanitarni nauky.” Vol. 4, 66–77. https://doi.org/10.52726/as.humanities/2023.4.9
Govender, N., & Alcock, A. (2018). Humanising Writing Centre Practice: Peer tutor reflections at a university of technology. Africa Education Review, 17(1), 18–34. https://doi.org/10.1080/18146627.2018.1467735
Hutchings, C. (2006). Reaching Students: Lessons from a Writing Centre. Higher Education Research & Development/Higher Education Research and Development, 25(3), 247–261. https://doi.org/10.1080/07294360600793002
Kadenge, E., Dison, L., Kimani, W., & Namakula, H. (2019). Negotiating New Ways of Developing Writing in Disciplinary Spaces: The changing role of writing consultants at the Wits School of Education Writing Centre. SPIL Plus/Stellenbosch Papers in Linguistics Plus, 56(0). https://doi.org/10.5842/57-0-816
Leibowitz, B., Goodman, K., Hannon, P., & Parkerson, A. (1997). The Role of a Writing Centre in Increasing Access to Academic Discourse in a Multilingual University. Teaching in Higher Education, 2(1), 5–19. https://doi.org/10.1080/1356251970020101
Yeats, R., Reddy, P., Wheeler, A., Senior, C., & Murray, J. (2010). What a Difference a Writing Centre Makes: A small-scale study. Education + Training, 52(6/7), 499–507. https://doi.org/10.1108/00400911011068450